Marcin pracuje w ContactPoint od 2001 roku. Pracę zaczynał jako konsultant, już po kilku miesiącach pracy w 2001 roku awansował na stanowisko Account Executive. Przez blisko dwa lata był odpowiedzialny z obsługę kluczowych klientów firmy. W tym okresie zarządzał złożonymi projektami i współpracował z największymi Partnerami przedsiębiorstwa. Brał również aktywny udział w większości nowych przedsięwzięć organizacji i był obecny podczas wszystkich istotnych zmian, któ-re się w niej dokonały. Pozwoliło mu to zdobyć ogromną wiedzę o samej firmie, jak też o branży i działaniach call/contact center w ogóle.
Od grudnia 2002 roku, pełniąc funkcję Dyrektora Działu Sprzedaży był odpowiedzialny za kształtowanie polityki sprzedażowej firmy. Zarządzał zespołem sprzedaży i osobiście prowadził kontakty handlowe z największymi potencjalnymi Partnerami organizacji wprowadzając wielu z nich w grono Partnerów aktualnych.
Dziś – 1 czerwca – staje się odpowiedzialny za zarządzanie całą, bieżącą działalnością operacyjną firmy ContactPoint.