Sponsoring sportu otwiera nowy rozdział w działaniach marketingowych marki Tyskie, która do tej pory nie angażowała się silnie we wspieranie polskich sportowców. Ten właśnie rodzaj sponsoringu jest ważnym elementem w aktywności marki uzupełnia dotychczasowe działania marketingowe, ale nie oznacza zmiany strategii marki i nie zdominuje jej wizerunku.
Umowa zawarta pomiędzy Polskim Związkiem Piłki Nożnej a Kompanią Piwowarską 30 lipca 2004 roku została przedłużona na kolejne dwa lata do lipca 2006 roku. Na mocy tej umowy marka Tyskie uzyskała prawa do wykorzystania tytułu „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej”. Dotyczy to także wykorzystania logo Reprezentacji, prawa do umieszczania logo marki zarówno na bandach meczowych jak i wszelkich materiałach poligraficznych oraz prawa do wyłączności branżowej. Okres obowiązywania umowy obejmuje zarówno wszystkie mecze eliminacyjne, towarzyskie jak i Mistrzostwa Świata, które odbędą się w czerwcu 2006 roku w Niemczech. Pierwszy mecz, podczas którego marka zaprezentuje się jako sponsor reprezentacji odbędzie się już 3 września z Austrią w Chorzowie.
Marka objęła także swym patronatem Klub Piłkarski Wisła Kraków. Podpisana umowa wpisuje się w koncepcję zrównoważonego mecenatu nad polskim sportem, jaką realizuje Tyskie. Marka ta funkcjonuje jako sponsor klubów sportowych nie od dziś. Od blisko siedmiu lat sponsoruje klub GKS Tychy. Oba kluby są aktualnymi Mistrzami Polski