Już 15 lutego startuje trzecia edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, która z roku na rok cieszy się większym zainteresowaniem branży. Zwycięzców Konkursu poznamy 14 czerwca 2013 w trakcie Gali Finałowej, która odbędzie się w Gdańsku.
Obecna edycja przynosi kilka istotnych zmian w formule Konkursu. Przede wszystkim wprowadzona została możliwość zgłaszania kandydatów przez agencje reklamowe i domy mediowe, które mogą nominować ich spośród swojej grupy klientów.
Dodatkową zmianą jest rozszerzenie możliwości uzyskania statuetek. Obok dwóch głównych kategorii Grand Prix dla Firmy i Grand Prix dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o statuetkę za:
– Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
– Launch roku
– Wyjątkowąefektywnośćspołeczną
– Rebranding roku
– Innowacyjne działania w mediach
– Zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami
– Wyjątkowąefektywnośćprzy niskim budżecie
– Odkrycie roku (Młody Wilk)
– Innowacyjne wykorzystanie nowych technologii
– Thinking outside the box
„Wierzymy, że nowe zasady regulaminu Konkursu wyrównują szanse na zdobycie statuetki marketerom z przedsiębiorstw i organizacji działających na różną skalę. Konkurs skierowany jest zarówno do dyrektorów marketingu pracujących w multibrandowych korporacjach, jak również do kierowników działów marketingu związanych z mniejszymi podmiotami” – przekonuje Mariusz Ryciak, dyrektor artystyczny Konkursu.
„Misją Konkursu Dyrektora Marketingu Roku jest nagradzanie niebanalnych osobowości z dziedziny marketingu. Poszukujemy i wskazujemy ludzi z pasją, którzy dzięki swojemu talentowi, otwartości i konsekwencji w kierowaniu działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe mające przełożenie na wynikifinansowe firmy oraz ich pozytywny wizerunek – mówi Paweł Netczuk,Prezes spółki Mediarun oraz organizator Konkursu- i dodaje – zadaniem biznesu jest przekształcenie zmian w innowacje, a więc w nowy biznes, a kwestie marketingu i innowacyjności są ważniejsze od stanu finansów firmy – ta filozofia Petera Druckera w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu”.
Rangę przedsięwzięcia podkreśla dodatkowo skład Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, laureatów poprzednich edycji, partnerów, sponsorów Konkursu, jak również z przedstawicieli mediów. Kapituła oceniać będzie zgłoszone kandydatury w dwóch etapach:
– pierwszy: elektroniczna ocena nadesłanych zgłoszeń
– drugi: finalne głosowanie Kapituły podczas oficjalnego posiedzenia jej członków, które odbędzie się 21 maja 2013r. To wypadkowa ich głosowania zdecyduje o wynikach tegorocznej edycji Konkursu. W skład tegorocznej Kapituły wchodzą:
-
Szymon Gutkowski, Dyrektor Zarządzający DDB, Doradca Społeczny Prezydenta RP
-
Małgorzata Augustyniak, Wiceprezes Zarządu AMS
-
Tomasz Pudlis, Prezes Business Ad Network
-
Michał Lisiecki, Prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group SA
-
Paweł Potoroczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza
-
Krzysztof Gawrych, Partner Eventroom
-
Natalia Hatalska, CIO Universal McCann, Blogerka
-
Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań
-
Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner Zarządzający Dragon Rouge
-
Tomasz Modzelewski, Prezes Zelmer Market
-
Jacek Chruściany, Prezes Performance Media
-
Beata Mońka, Prezes Canal+ Cyfrowy
-
Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO B.P.
-
Joanna Delbar, Prezes Telma Group Communications, VP ZFPR
-
Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX, Członek Zarządu Polpharma
-
Antoine Kolendowski, Prezes Havas Worldwide Warsaw
-
Paweł Mączka, Dyrektor Mediów IMS
-
Magdalena Maruszczak, Dyrektor Marketingu KPMG
-
Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu Hoop Polska
-
Hubert Łącki, Dyrektor Strategiczny MarketShare
-
Jacek Olechowski, Prezes Mediacap
-
Marcin Skowroński, Dyrektor Marketingu Onet
-
Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor External Affairs Mercedes-Benz
-
Marcin Piasecki, Wydawca Dziennika Gazety Prawnej
-
Marcin Gaworski, Partner 180hb
-
Jaromir Sroga, Dyrektor Biura Reklamy, Członek Zarządu Eurozet
-
Mariusz Spisz, Prezes Multikino Media
-
Marcin Boroszko, Prezes Atmedia
-
Bolesław Rok, v-ce Dyrektor Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego
-
Krzysztof Kruszewski, Chairman Europe Firefly Millward Brown
-
Marcin Dec, Dyrektor Zarządzający Initiative Media
-
Marcin Maj, Business Development Director OS3 Group
-
Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizator Sportowy
-
Filip Grudziński, Prezes Zarządu Clever Frame Polska
-
Paweł Netczuk, Prezes Mediarun
-
Mariusz Ryciak, Partner Mediarun
-
Rafał Baran, Prezes GREY Group
Podobnie jak w poprzednich edycjach Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nad jego prawidłowym przebiegiem pieczę sprawuje Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy [L-S-W ].
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 30 kwietnia 2013r.
Więcej informacji na stronie http://dyrektormarketinguroku.pl
O ORGANIZATORZE:
Spółka Mediarun jest wydawcą kilku serwisów, w tym jednego z wiodących portali poświęconych marketingowi, reklamie i mediom (mediarun.pl). Misją spółki jest informowanie, edukowanie, inspirowanie jak również integrowanie środowiska marketerów w Polsce.
Od trzech lat spółka organizuje Kongres Dyrektorów Marketingu połączony z finałową Galą Konkursu Dyrektora Marketingu Roku. Dwie poprzednie edycje Kongresu przyciągnęły w sumie ponad 1500 uczestników, zyskując ponad 50% wzrost frekwencji rok do roku.
W tym roku Kongres oraz Konkurs Dyrektora Marketingu stanowią część większego wydarzenia – Mediarun Festival. W swoim założeniu jest to eklektyczny projekt z udziałem liderów biznesu i marketingu z całego świata, który w ciągu kilku lat ma ambicje uzyskać status najważniejszego biznesowego wydarzenia w Europie.
PARTNERZY KONKURSU

