PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRMarketing na osiedlach

Marketing na osiedlach

Marketing i PR 10.02.2016 (12:15)

,,Marketing dźwignią handlu” – również dla inwestycji deweloperskich. Przedstawiamy kilka podstawowych działań marketingowych, które stosowane są na rynku pierwotnym.
 

Reklama


Jeszcze kilkanaście lat temu reklama była podstawowym narzędziem wspierającym sprzedaż nieruchomości. Obecnie jest tylko dodatkiem do całości działań marketingowych. Deweloperzy codziennie wypuszczają spoty radiowe, telewizyjne, naklejają billboardy, tworzą prospekty czy ulotki informujące o osiedlu mieszkaniowym. Dowolność i kreatywność jest obecnie bardzo pożądana. Kluczem jest dotarcie do jak największej ilości odbiorców oraz zainteresowanie ich swoim produktem.

Dni otwarte


Dni otwarte zadomowiły się w Polsce na stałe. Początkowo organizowane sporadycznie, obecnie nie ma już chyba inwestycji deweloperskiej, która kilka razy w roku nie zorganizowałaby dni otwartych na osiedlu. Jest to bardzo dobry sposób, aby zapoznać klienta bezpośrednio z produktem. Zainteresowany może przyjść i zobaczyć dane mieszkanie lub całe osiedle. Może również uzyskać wyczerpujące odpowiedzi na swoje pytania i zasięgnąć informacji ze źródła.

Przykładem jest inwestycja Cicha Dolina na warszawskim Wilanowie, na której 20 lutego zorganizowany zostanie dzień otwarty. Na osiedlu znajduje się 58 domów jednorodzinnych w zabudowie szeregowej połączonych w 16 budynków. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą dewelopera oraz obejrzeć dom pokazowy.

Targi mieszkaniowe


Targi mieszkaniowe można porównać do dni otwartych, lecz nie przychodzimy bezpośrednio na osiedle tylko do stanowiska, przy którym znajdują się przedstawiciele danej inwestycji. Na targach mieszkaniowych znajdują się setki stoisk reklamujących swoje osiedla, podobnie jak w przypadku dni otwartych, można dowiedzieć się szczegółów o przedsięwzięciu, zobaczyć zdjęcia, wizualizacje, projekty, otrzymać prospekty informacyjne. Można również umówić się na spotkanie, ale już na samej inwestycji. Najważniejszymi atutami targów są różnorodność ofert oraz oszczędność czasu. W kilka dni można przejrzeć dziesiątki inwestycji i na bieżąco porównać je ze sobą. Dodatkowo wielu inwestorów podczas targów wychodzi do zwiedzających z ofertą promocyjną, dostępną jedynie dla klientów odwiedzających ich stoisko. Targi są wyjątkową okazją do nabycia nieruchomości w specjalnej cenie.

Obecnie najbliższe targi mieszkaniowe odbędą się między innymi w Poznaniu. Już 13-14 lutego, w jednej z hal Międzynarodowych Targów Poznańskich, zorganizowane zostaną Targi Mieszkań i Domów.

– Zbliżające się wydarzenie będzie świetną okazją, by znaleźć dla siebie wymarzone lokum. Prezentowane będą tam topowe inwestycje z Poznania i okolic. Między innymi luksusowe osiedle gotowych apartamentów Maraton Gardens, które kusi bezpośrednią bliskością Starego Rynku oraz wysokim standardem wykończenia. Amatorzy domów również znajdą coś dla siebie, na przykład ofertę holenderskiego dewelopera Novaform, który buduje nieszablonowe osiedle Koninko, zlokalizowane 15 minut od centrum Poznania.-Opisuje Sylwia Komorowska, dyrektor oddziału Emmerson Realty w Poznaniu.

Promocje deweloperskie


Promocje to coś co najbardziej wpływa na podświadomość kupującego. Zdają sobie z tego sprawę również deweloperzy, którzy oferują najróżniejsze bonusy przy zakupie nieruchomości. Promocji można z reguły doświadczyć w pierwszych i ostatnich etapach budowy. Interesująco przedstawiają się również końcówki na inwestycjach.

Z ciekawą kampanią ruszył ostatnio deweloper na warszawskim osiedlu mieszkaniowym ,,Ostródzka”. Klient kupując lokal może wybierać między wykończeniem mieszkania, garażem/komórką lokatorską na 2 lata czy pokryciem kosztów notarialnych. Na tym jednak nie koniec promocji. Kupując mieszkanie w inwestycji ,,Ostródzka” klient może liczyć na voucher wakacyjny o wartości 5 tys. zł lub wynajem samochodu na rok. Warto podkreślić, że niektóre z podanych promocji mogą się ze sobą łączyć. Interesujące promocje można śledzić na wielu stronach internetowych, między innymi pod adresem promocjedeweloperow.pl

Social Media


Większość z nas nie potrafi rozpocząć dnia bez solidnej dawki Facebooka, Instagrama czy Twittera. Zauważyli to również deweloperzy, którzy pośród zdjęć i postów znajdują miejsce na informacje o swojej inwestycji. Krótkie wpisy o przebiegu budowy, zdjęcia z nałożonym filtrem lub tweety z bezpośrednimi linkami kierującymi na stronę osiedla – tym karmią nas codziennie deweloperzy.

A potem wszystko do systemów CRM


Co zrobić z zainteresowanymi klientami, którzy do dewelopera właśnie trafili i czekają na szczegółowe informacje? W tym najlepiej pomaga odpowiednia aplikacja typu CRM.

– CRM jest nieocenionym narzędziem, gdy mamy napływ potencjalnych klientów z wielu źródeł. Już na etapie pozyskiwania kupującego analizujemy wymagania, zapamiętujemy ustalenia i planujemy co dalej. System prowadzi sprzedawcę przez cały proces oraz pomaga podejmować decyzje, w które marketingowe działania warto inwestować, a w które nie -opisuje Przemysław Karczewski z Firmy VoxCommerce, która specjalizuje się w tworzeniu systemów CRM dla branży nieruchomości.

Jarosław Mikołaj Skoczeń

2016-02-10
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Diversity Days w ING
12.06.2025 (14:24)

Diversity Days w ING

ING Bank Śląski zaprasza na Diversity Days, podczas których zaprezentuje przestrzeń biurową, która może wspierać …

a 0 Autopay wdraża płatności powtarzalne Blik w swojej aplikacji
12.06.2025 (14:22)

Autopay wdraża płatności powtarzalne Blik w swojej aplikacji

Autopay, oferujący rozwiązania fintech dla firm i klientów indywidualnych, wdrożył płatności powtarzalne BLIK w …

a 0 Nowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa
12.06.2025 (08:17)

Nowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa

W czerwcu wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki UNIQA. W znanym formacie ponownie zobaczymy Mirosława …

a 0 SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030
12.06.2025 (08:15)

SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030

Firma Speednet ogłosiła publikację swojego raportu zatytułowanego "SuperAplikacje: Trendy w bankowości 2025–2030". …

a 0 Cyfrowa hipoteka już dostępna w VeloBanku
12.06.2025 (08:12)

Cyfrowa hipoteka już dostępna w VeloBanku

VeloBank jako jeden z pierwszych banków na rynku udostępnia zdalny proces refinansowania kredytu mieszkaniowego – …

a 0 Blik Płacę Później wkrótce dla klientów PKO Banku Polskiego
12.06.2025 (08:10)

Blik Płacę Później wkrótce dla klientów PKO Banku Polskiego

Klienci PKO Banku Polskiego będą mogli za kilka miesięcy skorzystać z płatności BLIK Płacę Później. Wdrożenie …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych stoi w miejscu. Na…

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Niezmiennie rośnie liczba użytkowników korzystających z bankowości…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

41,5 mln kont osobistych prowadziły na koniec…

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Bankowcy nie mogą narzekać na brak klientów.…

Revolut i zaginiony przelew. Fintech zachęca do interwencji u Rzecznika Finansowego i w Banku Litwy

Revolut i zaginiony przelew. Fintech zachęca do interwencji u Rzecznika Finansowego i w Banku Litwy

Pan Adam od ponad miesiąca nie może…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców