PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeMastercard gra z WOŚP. Akcja na Twitterze i wirtualne eSkarbonki
Mastercard

Mastercard

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.

Mastercard gra z WOŚP. Akcja na Twitterze i wirtualne eSkarbonki

Informacje 28.01.2022 (14:40) informacja prasowa
Mastercard

Tegoroczny, jubileuszowy Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystartuje w niedzielę, 30 stycznia 2022 r. Już od dziesięciu lat Mastercard jest partnerem wspierającym tę wyjątkową inicjatywę. W dniu Finału tradycyjnie już na Twitterze zostanie zorganizowana akcja #MastercardGraZWOŚP. Mastercard wyposażył też kwestujących na rzecz WOŚP w „wirtualne puszki”, czyli eSkarbonki. Dzięki temu każdy może szybko i wygodnie wesprzeć zbiórkę nie wychodząc z domu.

#MastercardGraZWOSP

Już po raz dziewiąty, w dniu Finału WOŚP odbędzie się akcja na Twitterze z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP, która cieszy się ogromną popularnością. Za pierwszy tweet lub retweet każdego użytkownika z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP opublikowany w dniu Finału, Mastercard przekaże 5 złotych na konto Orkiestry. To wygodny i łatwy sposób na wsparcie Fundacji przez użytkowników tej platformy. Podczas zeszłorocznego Finału, użytkownicy opublikowali 71 673 takich wpisów1, gromadząc w ten sposób rekordowe 358 365 zł. Tweetować można od godziny 00:00 do 23:59 30 stycznia 2022 r. Warto włożyć ten niewielki wysiłek i tym samym realnie włączyć się w wielkie dzieło pomagania. Łącznie, od początku inicjatywy dzięki użytkownikom Twittera Mastercard przekazał na rzecz Orkiestry ponad 1 600 000 zł.

„Siłą Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są Polacy – Ci, którzy aktywnie włączają się w kwestowanie i Ci, którzy szczodrze dorzucają się do WOŚP-owych puszek. Sukces, którym cieszymy się od 30 lat to praca i zaangażowanie tysięcy osób. Kluczowe jest nie tylko zadbanie o dostępność i łatwość różnorodnych form zbiórek, ale także o bezpieczeństwo, tych którzy są z nami. Dlatego tak ważne są narzędzia takie jak eSkarbonka czy akcje na Twitterze, za pomocą których można pomagać bez wychodzenia z domu, w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca na świecie. Wierzę, że ten styczniowy dzień rozpali wielkie granie w pomaganie – bądźcie z nami” – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP.

eSkarbonka – WOŚP-owa puszka on-line

Już po raz piąty Mastercard uruchomił z początkiem grudnia eSkarbonkę – wirtualną puszkę, do której wpłacić można darowiznę na rzecz WOŚP, korzystając z linka https://eskarbonka.wosp.org.pl/. Taka forma „wpłat na odległość” okazała się bardzo potrzebna w czasie pandemii COVID-19. Za pomocą tego bezpiecznego narzędzia w ubiegłym roku darczyńcy wpłacili zdalnie do eSkarbonki ponad 17 mln zł, co stanowiło 10% całej zebranej w czasie 29. Finału kwoty. W tym roku, na dwa dni przed Finałem w wirtualnej puszce znajduje się już ponad 5 mln zł, to więcej niż rok temu o tej porze! Kwestować on-line można jeszcze do północy 31 stycznia 2022 roku.

Podobnie jak w zeszłym roku, swoje eSkarbonki mogą zakładać sztaby, osoby prywatne oraz firmy z segmentu MŚP, które mogą w ten sposób prowadzić zbiórkę wśród swoich pracowników, klientów czy partnerów biznesowych, bez konieczności rejestrowania sztabu. Do tej pory założono ponad 37 500 wirtualnych puszek. Link do każdej z nich jej właściciel – Wolontariusz, może rozesłać do grona swoich przyjaciół i znajomych, poszerzając tym samym grono darczyńców, którzy będą mogli przyłączyć się do akcji z każdego miejsca na świecie. Każdy, kto zdecyduje „dołożyć się” do wirtualnej puszki, zobaczy jedną z kilkunastu ciekawostek dotyczących WOŚP. Z kolei darczyńcy, którzy jako sposób wpłaty wybiorą kartę Mastercard, będą mogli wybrać jedną z piosenek granych w czasie poprzednich Finałów WOŚP, która znajdzie się na jubileuszowej playliście.

„Mastercard od 10 lat wspiera Fundację WOŚP. To długoletnie zaangażowanie ogromnie nas cieszy i napawa nas dumą – stąd właśnie hashtag #dumnizpomagania, który towarzyszy nam podczas tegorocznego Finału. Zeszłoroczne, rekordowe wyniki zbiórki w eSkarbonce i akcji na Twitterze udowodniły, że zdalne pomaganie to idealne rozwiązanie na miarę naszych trudnych czasów. To fantastyczne, że izolacja i troska o zdrowie nie zgasiła w Polakach chęci pomagania, a jedynie otworzyła ich na szukanie innych, nowych sposób włączenia się w święto radości i dobroci, jakim jest Finał WOŚP” – komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Źródło: Mastercard

2022-01-28
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Podczas pięciu edycji Provident RUN zebrano 150 tys. zł dla Fundacji Gajusz
17.05.2022 (06:55) – informacja prasowa

Podczas pięciu edycji Provident RUN zebrano 150 tys. zł dla Fundacji Gajusz

14 maja odbyła się piąta odsłona charytatywnego biegu Provident Run. Po dwóch wirtualnych edycjach przeprowadzonych …

a 0 Ponad połowa Polaków boi się wyłudzenia w wyniku kradzieży ich danych
17.05.2022 (06:54) – informacja prasowa

Ponad połowa Polaków boi się wyłudzenia w wyniku kradzieży ich danych

Każdy z nas ma praktycznie nieograniczony dostęp do informacji, aż 95 proc. osób korzysta z internetu każdego dnia. …

a 0 Program „Mój elektryk”: ponad 100 wniosków klientów VW FS rozpatrzonych pozytywnie
16.05.2022 (13:47) – informacja prasowa

Program „Mój elektryk”: ponad 100 wniosków klientów VW FS rozpatrzonych pozytywnie

Volkswagen Financial Services podsumował pierwsze pół roku uczestnictwa w programie „Mój elektryk”. Firma była 1 z …

a 0 Cięcie wydatków, mniej oszczędności - jak Polacy reagują na inflację?
16.05.2022 (13:16) – informacja prasowa

Cięcie wydatków, mniej oszczędności - jak Polacy reagują na inflację?

Jak Polacy reagują na inflację, rosnące ceny i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają zbędne wydatki, gromadzą …

a 0 Wzrosty cen mieszkań wyższe niż inflacja
16.05.2022 (13:12) – artykuł nadesłany

Wzrosty cen mieszkań wyższe niż inflacja

15,6% - w ciągu zaledwie roku o tyle zdrożał metr kwadratowy używanego mieszkania w dużym mieście – wynika z …

a 0 Zielone światło KNF dla integracji Allianz i Avivy. Planowana data połączenia to 1 lipca
16.05.2022 (12:35) – informacja prasowa

Zielone światło KNF dla integracji Allianz i Avivy. Planowana data połączenia to 1 lipca

13 maja Komisja Nadzoru Finansowego podjęła decyzje oznaczające zgodę na realizację planów połączenia zakładów …

PRNews.pl

Zobacz również

6 proc. na lokacie w kolejnym banku

6 proc. na lokacie w kolejnym banku

W piątek informowaliśmy, że Bank Pekao wprowadzi…

Google szykuje duże zmiany w Google Pay. Zmieni się nazwa

Google szykuje duże zmiany w Google Pay. Zmieni się nazwa

Firma Google zapowiedziała spore zmiany w aplikacji…

Pekao proponuje 6 proc. na lokacie. Coraz więcej piątek na rynku

Pekao proponuje 6 proc. na lokacie. Coraz więcej piątek na rynku

Oprocentowanie lokat mozolnie pnie się do góry.…

Frankowe ugody – „wskaźniki sukcesu” rozczarowują

Frankowe ugody – „wskaźniki sukcesu” rozczarowują

Niewielka część negocjacji dotyczących kredytów „frankowych” kończy…

Morawiecki: Wprowadzamy nowe obligacje detaliczne, oparte na stopie referencyjnej NBP

Morawiecki: Wprowadzamy nowe obligacje detaliczne, oparte na stopie referencyjnej NBP

Wdrażamy nowe typy obligacji, które będą korzystne…

Who is who

Wojciech Sokół

Wojciech Sokół

Wojciech Sokół – Account Director w NCR…

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

International Marketing Communications Manager w Twisto Od…

Artur Newecki

Artur Newecki

PR Manager, Getin Noble Bank Artur Newecki…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

manhee:

Z Visa Mobile nie skorzysta osoba postronna, która zna numer telefonu przypisany do …

pon, 16 maj 2022 (17:41) • Visa Mobile już dostępna dla wszystkich klientów Nest Banku

Adamkul:

Nordiqa.com kursy Seka rewelacja spread zawężony …

pt, 13 maj 2022 (13:23) • Kantor internetowy czy bank – kto oferuje lepsze kursy walut?

Michał Jędruszko:

Pan Krzysztof Pietraszkiewicz ZBP udaje na Janą Górę wraz ze swoimi bankowcami na …

czw, 12 maj 2022 (08:11) • Czym zastąpić WIBOR?

dwutlenekwegla:

Najlepsza opcja to żeby nim nie być i zawsze sprawdzać właśnie w takim …

śr, 11 maj 2022 (08:47) • 3 sposoby, jak nie zostać dłużnikiem mimo rosnących rachunków

jurek:

Allegro ciągle testuje te rakowe płatności narażając klienta na straty. Wiadomo ze bank …

pt, 6 maj 2022 (19:38) • Allegro rezygnuje z Rat Od.nowa – limitu kredytowego od BNP Paribas

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 37
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • Ranking ROR Bankier SMART
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2022 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców