W jesiennej ramówce telewizji TVN pojawi się nowy program „Drzewo marzeń”, realizowany we współpracy z firmą Mastercard. Celem produkcji jest pomaganie dzieciom w spełnianiu marzeń ich rodzin oraz przyjaciół. Obu stronom zapewnia to niezwykłe, emocjonujące przeżycia, które z pewnością pozostaną wspomnieniami na całe życie. Z tą misją w podróż po Polsce rusza Mateusz Gessler, który jest ambasadorem Bezcennych Niespodzianek Mastercard. Uwielbiany przez widzów i dzieci szef kuchni udowodni, że warto mieć marzenia. Nowy program można oglądać na antenie TVN już od 3 września, w każdą niedzielę o godzinie 18:00.
W każdym z 9 odcinków cyklu Mateusz Gessler odwiedzi inną szkołę lub klub sportowy, gdzie spotka się z dziećmi i wysłucha, co wyjątkowego chciałyby podarować bliskiej osobie. Marzenia, zapisane na kartkach, zawisną na tytułowym Drzewie Marzeń. Każdy odcinek będzie przedstawiał realizację trzech wybranych przez Mateusza Gesslera życzeń. Dodatkowo, podczas trwania programu, również widzowie będą mogli przesłać własne zgłoszenia z niespodziankami, którymi chcieliby zaskoczyć kogoś wyjątkowego.
„Praca przy tym programie dała mi niesamowitą dawkę pozytywnej energii. Cudowne jest to, że dzieciaki mają w sobie tyle empatii i z ogromnym zaangażowaniem podchodzą do spełniania marzeń swoich bliskich. Są spostrzegawcze i pomysłowe, jeśli chodzi o wybór osoby i bezcennej niespodzianki dla niej. Widzowie sami będą mogli się o tym przekonać już wkrótce, do czego serdecznie zachęcam” – powiedział Mateusz Gessler, ambasador Bezcennych Niespodzianek Mastercard.
Nowy program TVN nawiązuje do strategii marki Mastercard, opartej na motywie Priceless („bezcenne”), polegającej na zapewnianiu swoim klientom dostępu do niezwykłych przeżyć. Konsumenci coraz bardziej cenią sobie możliwość doświadczenia emocjonujących zdarzeń i przygód, a przeżycia stają się dla nich cenniejsze niż posiadanie fizycznych przedmiotów. Do tych trendów nawiązuje Mastercard, oferując Bezcenne Niespodzianki. To, co je wyróżnia, to przede wszystkim fakt, że otwierają one drzwi do wyjątkowych doświadczeń, które nie są dostępne w inny sposób. Nie można ich kupić, można jedynie otrzymać je w prezencie od Mastercard. Ideą przewodnią tej platformy jest też element zaskoczenia, w myśl hasła:, „jeśli jesteś posiadaczem karty Mastercard, nigdy nie wiesz, kiedy zaskoczy cię Bezcenna Niespodzianka”. Mastercard daje w ten sposób swoim klientom dodatkowe powody do korzystania ze swoich produktów i angażowania się w działania marki.
Naturalnym aspektem programu będzie również promowanie płatności bezgotówkowych.
To właśnie osoby, które będą płacić za zakupy kartą mogą zostać zaskoczone przez Mateusza Gesslera i mieć szansę na wybór miejsca, gdzie ambasador razem z firmą Mastercard będzie spełniał dziecięce marzenia.
„Sprawienie, że na twarzy bliskiej nam osoby pojawia się wyraz pozytywnego zaskoczenia, niedowierzania czy wzruszenia, nie daje się porównać z niczym innym. Jako marka chcemy przypominać o tym, że to właśnie te niezapomniane chwile należą do najbardziej wartościowych
w naszym życiu. O sile żywych emocji będzie mógł przekonać się każdy, kto będzie śledzić kolejne odcinki ‘Drzewa marzeń’ – mówi Marta Życińska, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. „Cieszymy się, kiedy Mastercard pomaga wyzwolić w zaskakiwanej osobie prawdziwą radość. W ’Drzewie marzeń’ ta radość jest podwójna – uśmiech pojawia się na twarzy obdarowanych, ale przede wszystkim na twarzy dzieci, które są pomysłodawcami niespodzianki” – dodaje Marta Życińska.
Firma Mastercard w najbliższych tygodniach i miesiącach planuje dalsze działania związane z platformą Priceless, o czym firma będzie informować już wkrótce.
Źródło: Mastercard