PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMastercard spełni marzenia Polaków: już można zgłaszać swoje pomysły do realizacji Bezcennych Niespodzianek

Mastercard spełni marzenia Polaków: już można zgłaszać swoje pomysły do realizacji Bezcennych Niespodzianek

Wiadomości 04.09.2017 (14:18)

Z początkiem września oficjalną premierę ma platforma BezcenneNiespodzianki.pl, za pomocą której każdy posiadacz karty Mastercard może zgłosić  do spełnienia marzenie swojej bliskiej osoby. Portal jest kluczowym narzędziem działań marketingowych marki, w ramach których Mastercard pragnie pozytywnie zaskakiwać użytkowników swoich produktów.


Wizyta na stronie pozwoli bliżej poznać ideę Priceless i znaczenie hasła „Płacąc kartą Mastercard nigdy nie wiesz, kiedy spotka cię Bezcenna Niespodzianka”. Z kolei 3 września
na antenie TVN rozpoczęła się emisja nowego programu pt. „Drzewo marzeń”, realizowanego we współpracy z Mastercard, którego celem jest pomaganie dzieciom w spełnianiu marzeń ich rodzin oraz przyjaciół.

Każdy posiadacz karty Mastercard lub Maestro, rejestrując się na stronie BezcenneNiespodzianki.pl,ma szansę spełnić marzenie bliskiej osoby. W tym celu musi opisać swój pomysł w 500 znakach, uzasadniając, dlaczego właśnie tej osobie Mastercard powinien zrobić niespodziankę. Największą szansę na realizację będą miały te pomysły, które mogą wzbudzić najwięcej pozytywnych emocji i być źródłem niezapomnianych wrażeń, nie tylko u obdarowywanej osoby.

Idea platformy BezcenneNiespodzianki.pl wpisuje się w trend społeczny, zgodnie z którym Polacy bardziej niż przedmioty fizyczne, cenią możliwość doświadczenia niezwykłych, emocjonujących zdarzeń i przygód, co pokazują wyniki badania1, zrealizowanego na zlecenie Mastercard. Wynika z nich również, że Polacy lubią być zaskakiwani (66% badanych), a jednocześnie lubią sprawiać niespodzianki swoim bliskim (75%). Ponad 2/3 ankietowanych zdecydowanie bardziej woli, gdy tą niespodzianką jest niezwykłe przeżycie, wspólne doświadczenie z rodziną czy przyjaciółmi, niż materialny upominek. O takich empirycznych prezentach chętniej wtedy opowiadamy swoim znajomym (76%), a emocje, które im towarzyszyły, pamiętamy dłużej (80%). Co ciekawe, prawie 2/3 badanych odpowiedziało, że woli dawać niż być obdarowanym. W te trendy wpisuje się Mastercard, oferując teraz świetne narzędzie, by sprawiać radość bliskim.

Na platformie internetowej BezcenneNiespodzianki.pl publikowane będą relacje z realizacji wybranych Bezcennych Niespodzianek. Warto tam regularnie zaglądać również ze względu
na informacje o dodatkowych wydarzeniach, które mogą czekać na wszystkich użytkowników kart Mastercard i Maestro.

„Cieszy nas, że w czasach, kiedy praktycznie wszystko można kupić, to właśnie wyjątkowe momenty i przeżycia są szczególnie doceniane, jak udowodniło nasze badanie. Dlatego chcemy ułatwić posiadaczom kart Mastercard sprawianie wyjątkowych niespodzianek ich bliskim, by mogli wspólnie przeżyć niezwykłe i wartościowe chwile. Historie, które do nas trafiają za pośrednictwem formularza na stronie BezcenneNiespodzianki.pl są bardzo różne, od wesołych i zabawnych, po wzruszające i ujmujące za serce. Każda z nich ma szansę na realizację, dlatego wszystkich gorąco zachęcamy do korzystania z naszej platformy”- mówi Marta Życińska, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Specjaliści od niespodzianek


Mastercard już wiele razy udowodnił, że jest ekspertem w serwowaniu niespodzianek. W tym roku bohaterką Bezcennej Niespodzianki była Gabrysia – dziewczynka, której największą pasją jest piłka nożna. Mastercard postanowił docenić jej zamiłowania i spełnić jej marzenia, umożliwiając spotkanie z idolami – piłkarzami z finałowych drużyn tegorocznych rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Pod pozorem kręcenia filmu o dziewczynkach trenujących piłkę Mastercard przekazał dziewczynce bilet na finał Ligi Mistrzów UEFA, a także umożliwił wyprowadzenie jednego z piłkarzy na murawę stadionu w ramach dziecięcej eskorty.

Pozytywnie zaskoczeni byli też laureaci facebookowego konkursu Mastercard, którzy jechali
na tegoroczny Opener Festiwal ze świadomością, że wygrali karnet z opcją noclegu na polu namiotowym. Nie spodziewali się jednak, że będzie czekać tam na nich Bezcenna Niespodzianka – komfortowy apartament z wygodnym łóżkiem, elegancką łazienką, klimatyzacją i tarasem, zbudowany specjalnie na tę okazję.

Z kolei w styczniu 2016 r., bohaterką 24. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy została 9-letnia Amelka z Rybnika, wolontariuszka WOŚP. Jej marzeniem było poznanie Jurka Owsiaka, co opisała w liście do Fundacji. W dniu 9. urodzin dziewczynki Dyrygent WOŚP zjawił się w jej szkole i przebrany za listonosza wręczył dziewczynce kartki z życzeniami. Jednocześnie od Mastercard, sponsora pokazu fajerwerków podczas styczniowych Finałów WOŚP, Amelka otrzymała specjalne zaproszenie do odliczania „Światełka do nieba” wspólnie ze swoim idolem na scenie pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.

Sam WOŚP stał się adresatem Bezcennej Niespodzianki podczas tegorocznego, 25. Finału Orkiestry. Chwilę przed „Światełkiem do nieba”, Mastercard przekazał na ręce Jurka Owsiaka, fana The Rolling Stones, oryginalną gitarę Micka Jaggera. Instrument został przekazany na aukcję i ostatecznie został wylicytowany za pokaźną kwotę 175 tys. PLN. Cały dochód trafił na konto Fundacji.

Tej wiosny Mastercard sprawił Bezcenną Niespodziankę również wszystkim kawoszom – klientom sieci Starbucks. W niedzielę, 26 marca, kiedy Polacy spali o godzinę krócej w wyniku zmiany czasu na letni, posiadacze kart Mastercard płacili za dowolną kawę jedynie 1 PLN, o czym dowiadywali się na miejscu w lokalu.

Bezcenne niespodzianki i niezwykłe emocje będą też obecne w nowym programie telewizyjnym TVN „Drzewo marzeń”, realizowanym we współpracy z firmą Mastercard. Jego prowadzący, znany i lubiany szef kuchni, Mateusz Gessler, który jest ambasadorem Bezcennych Niespodzianek Mastercard, będzie pomagał dzieciom w obdarowaniu ich bliskich wyjątkowymi przeżyciami. W każdym odcinku marzenia dzieci, zapisane na kartkach, zawisną na tytułowym Drzewie Marzeń, a trzy z nich zostaną zrealizowane. Nowy program można oglądać na antenie TVN już od 3 września, w każdą niedzielę o godzinie 18:00. W czasie jego emisji również widzowie będą mieli szansę przesłać (za pomocą sms) własne zgłoszenie z niespodziankami, którymi chcieliby zaskoczyć kogoś wyjątkowego.

Uruchomienie platformy BezcenneNiespodzianki.pl będzie promować kampania reklamowa Mastercard w telewizji oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Na jej potrzeby przygotowano m.in. 10-sekundowy spot reklamowy, zachęcający do wejścia na stronę BezcenneNiespodzianki.pl.

1 Ogólnopolskie badanie telefoniczne na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18+, N=600, Kantar TNS na zlecenie Mastercard, sierpień 2017 r.

Źródło: Mastercard

2017-09-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców