Już dzisiaj, w piątek 11 września 2020 roku, wystartuje kolejna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA. Tym razem, ze względu na pandemię koronawirusa, odbędzie się ona on-line. Co to oznacza dla widzów? Tylko tyle, że najlepsze dzieła krajowego i światowego formatu będą mogli oglądać na ekranach swoich telewizorów i komputerów. W czasie izolacji społecznej popularność cyfrowych usług, w tym streamingu filmów, wzrosła o 46%, a kultura stała się jeszcze bardziej dostępna. Polacy chcą dziś realizować swoje pasje także w Internecie, a Mastercard jako specjalista od cyfrowych usług ułatwia im do tego dostęp. Już po raz kolejny partnerem niezwykłego święta kina OFF Camera jest Mastercard, który dla użytkowników swoich kart przygotował bezcenne atrakcje.
Z kartą Mastercard kupujesz wcześniej i taniej
Panująca epidemia i związana z nią konieczność izolacji, wymusiły przeniesienie festiwalu Mastercard OFF CAMERA do Internetu. Jednak dzięki zmianie formuły filmy niezależne mogą stać się bardziej dostępne zarówno dla pasjonatów, jak i osób, które chciałyby dopiero rozpocząć swoją przygodę z takim kinem. Wszystkie filmy wyświetlane w ramach tego wydarzenia, dostępne będą między 11 a 25 września dla widzów na platformie Player.pl. Wystarczy więc wybrać film, kupić bilet i cieszyć się niezwykłym kinem w zaciszu domowego ogniska. Na użytkowników kart Mastercard czekają dodatkowe korzyści. W czasie „Godziny z Mastercard” będą oni mieli szansę kupić bilety na interesujące ich filmy i zarezerwować sobie miejsce „na seans”, zanim oficjalnie uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż. Podobnie jak w latach ubiegłych, posiadacze kart Mastercard bilety i karnety na filmy w ramach Mastercard OFF CAMERA kupią ze zniżką 20%.
Niespodzianki czekają również na uczestników programu Mastercard Bezcenne Chwile. Zebrane w programie punkty będą mogli wymienić na festiwalowe bilety, a także skorzystać ze specjalnych pakietów, takich jak: PASS OPEN, gwarantujący dostęp do wszystkich filmów w ramach festiwalu, PASS PREMIUM, umożliwiający dostęp do filmów z Konkursu Głównego i Konkursu Polskiego czy PASS BEST OF FEST, który daje dostęp do sekcji Festiwalowe Hity. Co więcej, będą mieli również szansę wziąć udział w wyjątkowym wydarzeniu – specjalnym pokazie filmowym w kinie samochodowym. Kultowe amerykańskie cadillaki zabiorą dziesięciu szczęśliwców spod drzwi ich własnego domu na seans, a po pokazie odwiozą ich do domu. Tą bezcenną przyjemność z jazdy poszerzyć można również o kolację w restauracji, nocleg w hotelu i zwiedzanie miasta.
2020 Plan B – cykl rozmów od
Mastercard przygotował dla zagorzałych fanów kina nie tylko zniżki i oferty specjalne, ale także prawdziwą ucztę duchową. Na platformie Player.pl i w kanałach social media festiwalu, w ramach cyklu 2020 Plan B, któremu partneruje Mastercard, obejrzeć będzie można wyjątkowe rozmowy z osobistościami polskiego kina. Wśród twórców i gwiazd krajowej sceny filmowej znajdą się takie nazwiska jak Małgorzata Szumowska, Joanna Kulig, Wojciech Smarzowski czy Arkadiusz Jakubik.
Konkurs Główny i nagroda Mastercard Rising Star
Po raz piąty już Mastercard patronuje Głównemu Konkursowi Festiwalu, organizując Pokazy Specjalne Mastercard. W ramach tego cyklu widzom udostępnione zostanie 10 filmów zaplanowanych w ramach Konkursu Głównego. Każdy film będzie dostępny w 1000 odsłonach. Premiery zaplanowane zostały na każdy dzień festiwalu, między 12 a 24 września, a później filmy dostępne będą przez 4 dni na VoD.
Niezmiennie również Mastercard udziela wsparcia młodym, ambitnym i odważnym twórcom polskiego kina patronując nagrodzie Mastercard Rising Star. Wśród filmów z cyklu Konkurs Polskich Filmów Fabularnych, jury wyłoni aktora, który zasłużył na tytuł debiutu roku i wręczy mu nagrodę finansową, mającą być wsparciem w dalszym rozwoju.
„Mastercard OFF CAMERA to ważne wydarzenie na mapie filmowych festiwali. W tym roku wyjątkowe nie tylko ze względu na fantastyczne filmy, ale również na formułę. Pierwszy raz najlepsze polskie i światowe kino zagości w domach wszystkich zainteresowanych widzów. Nie trzeba jechać do Krakowa, wystarczy włączyć Playera i czerpać z bezcennych doświadczeń obcowania z kulturą. Cieszę się bardzo, że Mastercard jest partnerem tego wydarzenia i świadkiem zmiany, która pozwoliła zaprowadzić niezależne kino do jeszcze większej rzeszy widzów” – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.
Źródło: Mastercard