W wyniku nawiązanej współpracy z firmą odzieżową Carry powstało 1200 plakatów małoformatowych, informujących o obniżkach cenowych (-30%, -50% oraz -70%), wprowadzonych przez to przedsiębiorstwo w sezonie wyprzedażowym dla kolekcji wiosenno-letniej 2005. Plakaty zostały umieszczone we wszystkich 50 salonach sprzedażowych Carry na terenie całej Polski.
Postery wydrukowano w rozmiarach od 90cm x 100cm do 150cm x 350cm, w rozdzielczości 336 dpi, na papierze 150g/m2. Produkcja 1200 plakatów trwała jedynie 2 godziny. Tak wysokie parametry pracy Masterprint XL osiągnął przez korzystanie z najnowocześniejszych technologii druku: przede wszystkim dzięki jedynej w Polsce drukarce Turbo Jet.
Masterprint XL przygotował nie tylko druk i produkcję plakatów, ale był również odpowiedzialny za stronę logistyczną przedsięwzięcia (m.in. za segregację posterów oraz ich paczkowanie do każdego konkretnego sklepu Carry na terenie naszego kraju).
„Do tej pory byliśmy kojarzeni jedynie z drukiem wielkoformatowym”, mówi Dorota Friedrich, kierownik działu sprzedaży i marketingu w Masterprint XL. „Poprzez włączenie do naszego portfolio drukowania małoformatowego udowadniamy, że cały czas się rozwijamy i nieustannie dopasowujemy do życzeń klientów. Dążymy do stworzenia w pełni kompleksowej oferty druku, opartej na zapotrzebowaniach każdego pojedynczego klienta – tak więc produkcja materiałów papierowych małych rozmiarów jest dla naturalnym etapem rozwoju Masterprint XL.”