W razie awarii, wypadku bądź innego niespodziewanego zdarzenia, powodującego unieruchomienie samochodu, beneficjenci programu mogą korzystać z usług car assistance świadczonych przez Europ Assistance Polska. Wystarczy jeden telefon do całodobowego Centrum Alarmowego, aby otrzymać natychmiastową pomoc, polegającą m.in. na naprawie pojazdu na miejscu zdarzenia, holowaniu do najbliższej autoryzowanej stacji obsługi Mazda, organizacji wynajmu samochodu zastępczego na czas naprawy unieruchomionego pojazdu etc. Co więcej, program zapewnia użytkownikom samochodów Mazda dostęp do dodatkowych, użytecznych usług jak np. usługi pilnego powiadamiania wskazanej osoby w razie wypadku, dostawy części zamiennych czy też przekazania zaliczki na pokrycie kosztów naprawy.
„Nawet w przypadku samochodów tak niezawodnej marki jak Mazda konieczne jest zapewnienie Klientom wsparcia na wypadek awarii lub unieruchomienia pojazdu. Nie sposób bowiem wykluczyć wystąpienia zdarzeń losowych: przebicia opony, zatrzaśnięcia kluczyków czy wyczerpania paliwa. Stąd decyzja o uruchomieniu programu Mazda Assistance.” – mówi Grzegorz Rybak, Zone Manager w Mazda Motor Poland, odpowiedzialny za wprowadzenie programu. „Mazda Assistance startuje po pięciu miesiącach od oficjalnego powrotu marki Mazda na polski rynek. Przez ten czas nasi autoryzowani dealerzy sprzedali ponad 1000 nowych samochodów Mazda. Ponieważ fundamentem naszej polityki handlowej jest stabilna i przejrzysta oferta rynkowa, postanowiliśmy objąć programem Mazda Assistance nie tylko nowych Klientów, ale także tych, którzy od maja tego roku odebrali swoje Mazdy w autoryzowanych salonach sprzedaży”.
Szczegółowe warunki programu Mazda Assistance są dostępne u autoryzowanych dealerów Mazda na terenie całej Polski.