Tegoroczny 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie już trzecim, którego strategicznym partnerem jest mBank. Z tej okazji bank wydał kolekcjonerską kartę płatniczą zaprojektowaną rzez Jurka Owsiaka. Przygotował też akcję „100 za 100” oraz przekazał dzieła sztuki z własnej kolekcji na charytatywną aukcję. Podobnie jak w poprzednich latach, klienci mogą łatwo wpłacać na Orkiestrę, klikając w aplikacji mobilnej banku pulsujące serce. Jak do tej pory skorzystano z tej opcji niemal 400 tys. razy.
mBank
mBank – bank uniwersalny, założony w 1986 r. jako Bank Rozwoju Eksportu, czwarta pod względem wartości aktywów instytucja finansowa w Polsce.
Sprawdź także:
Magdalena Różczka w kampanii produktowej Velobanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …
Badanie mBanku - mama jest najlepszym influencerem finansowym
Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Jego celem było sprawdzenie co łączy, a co dzieli …