Mija dziewiąty rok działalności mBanku – pierwszej w Polsce internetowej instytucji, „otwartej dla otwartych”. W tym czasie udało się nie tylko zdobyć zaufanie ponad 2,2 mln klientów, ale również zaoferować gamę innowacyjnych produktów finansowych w najlepszych cenach.
Jednym z największych sukcesów jest zbudowanie mSpołeczności, skupiającej zaangażowanych w życie mBanku klientów. Codziennie doradzają oni i inspirują bank do działania, m.in. na forum banku oraz w ramach mRady.
Ważnym krokiem w działalności mBanku było uruchomienie oddziałów zagranicznych w Czechach i na Słowacji. Ich klienci świętują obecnie 2-urodziny swoich banków.
Z okazji swoich dziewiątych urodzin mBank przygotował specjalne oferty promocyjne dla klientów. Na kierowców czeka 9-proc. zniżka na OC i AC w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych, a w mBank mobile specjalna stawka: 19 groszy za minutę połączenia dla wszystkich nowych klientów. Z kolei klienci, którzy zdecydują się przenieść swój kredyt do mBanku, będą mogli skorzystać z kredytu odnawialnego z promocyjnym oprocentowaniem 9,99 proc. przez pierwsze trzy miesiące. Dla wszystkich ogarniętych gorączką przedświątecznych zakupów rozkwitły także mRabatki – dzięki temu płacąc kartą mBanku można zaoszczędzić nawet 30 proc. w sklepach: Wólczanka, Vistula, Deni Cler, W.Kruk, Yves Rocher i Top Secret.
To nie koniec urodzinowych promocji w mBanku. Klienci mogą wziąć także udział w jednym z dziewięciu specjalnie przygotowanych konkursów. Każdego dnia, począwszy od 26 listopada br., na stronie konkursowej będą pojawiać się pytania związane z bankiem. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Z okazji urodzin prowadzone są także działania w ramach wolontariatu pracowniczego – ekipa mBanku zaangażowała się w zbiórkę dla Domu Małego Dziecka w Łodzi.
Pojawienie się mBanku na rynku zmieniło bankową rzeczywistość w Polsce. Pokazaliśmy, że można stworzyć przyjazny i otwarty bank dla milionów klientów, utrzymując przy tym pozycję lidera bankowości internetowej – powiedział Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku SA ds. mBanku. Konsekwentnie realizujemy przyjętą na początku filozofię mBanku, która oznacza wygodę i maksimum korzyści. Oferujemy klientom wygodny dostęp do wielu produktów, nie tylko finansowych, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Z tej zasady nie zamierzamy rezygnować – dodał Kucharski.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Za pośrednictwem mBanku można zainwestować w 242 fundusze inwestycyjne bez prowizji – w ramach usługi Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Ofertę dla siebie znajdą też kierowcy, mogący wybierać w ofertach AC i OC, dostępnych w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego – mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.
Źródło: mBank