Uruchomiony 13 grudnia br. wirtualny operator sieci komórkowej mBank mobile to pierwszy z projektów w ramach platformy komunikacyjnej o tej samej nazwie. Grupa potencjalnych odbiorców mBank mobile to baza ponad 1,2 mln klientów mBanku, osób aktywnie korzystających z Internetu, preferujących samoobsługę jako sposób korzystania z usług.
Od 13 grudnia 2006 r. w ofercie mBank mobile znajdują się:
• usługi GSM typu pre-paid: połączenia głosowe, SMS, MMS oraz dostęp do Internetu (GPRS) – 10% zniżka dla klientów mBanku płacących mTRANSFEREM,
• telefony NOKIA: bez simlocka, dostępne w sklepie internetowym www.mobile.pl w preferencyjnych cenach lub od 15 zł miesięcznie w kredycie w mBanku.
W pierwszej połowie 2007 roku mBank mobile umożliwi dostęp do nielimitowanego, szerokopasmowego Internetu. W rezultacie w niedalekiej przyszłości bezprzewodowy Internet pozwoli na całkowitą zmianę użytkowania komputera i komórki.
Z oferty mBank mobile skorzystać może każdy, ale szczególne korzyści czekają na klientów mBanku. mBank mobile chce zostać operatorem komórkowym pierwszego wyboru dla klientów mBanku, korzystających z usług typu pre-paid lub nimi zainteresowanych. Do końca 2007 roku mBank planuje pozyskać 150 000 użytkowników usług komórkowych.
jestem-mobile – promocja mBank mobile
Każdy, kto poleci skorzystanie z oferty mBank mobile przynajmniej jednemu znajomemu, będzie mógł rozmawiać z wybraną osobą za połowę stawki. W ten sposób za półdarmo będzie można rozmawiać nawet z 20 osobami.
Dodatkowo, klienci mBanku korzystają ze specjalnych bonusów:
• każde 100 zł wydane dowolną kartą płatniczą mBanku to 3 minuty rozmowy gratis,
• zakup kredytu hipotecznego w mBanku premiowany jest 500 minutami gratis,
• wnioskujący o kartę kredytową, wraz z kartą otrzyma dodatkowe 100 minut.
W odróżnieniu od tradycyjnych operatorów – promocje te mogą się kumulować.
– Na 100 mieszkańców Polski przypada obecnie ponad 90 telefonów komórkowych. W krajach zachodnich jest to nawet ponad 130, a np. na sąsiadującej z Polską Litwie ponad 120. To oznacza, że jest jeszcze miejsce dla nowych operatorów na naszym rynku – szczególnie, że operator wirtualny może zaoferować klientom nowe, ciekawe możliwości, jeśli chodzi o wartości dodane – mówi Agnieszka Walczak-Karbowska, odpowiedzialna za projekt mBank mobile. To, co dziś proponują tradycyjni operatorzy komórkowi, to silnie zróżnicowana, a przez to niełatwa do porównania i zrozumienia oferta pełna taryf i skomplikowanych warunków. Pracując nad mBank mobile skupiliśmy się na jednej, przejrzystej ofercie podstawowej i dodatkowych, atrakcyjnych korzyściach wynikających z faktu bycia Klientem mBanku – dodaje.
W 2007 roku platforma mBank mobile zostanie zintegrowana z systemem transakcyjnym mBanku. Pojawią się unikalne narzędzia płatności: m.in. doładowanie stałe, automatyczne uzupełnianie wartości konta pre-paid i automatyczne przedłużanie ważności konta pre-paid.
mBank mobile działa w oparciu o infrastrukturę sieci Polkomtel. Partnerami projektu są: emFinanse oraz Blue Media.
Działania promujące wejście wirtualnego operatora na rynek będą przebiegać głównie w elektronicznych kanałach komunikacji. Zostały one zaplanowane w oparciu o wiedzę i doświadczenia mBanku w tym obszarze.