Posiadacze jednego z najciekawszych wynalazków telefonii komórkowej ostatnich lat mogą za darmo skorzystać z rozbudowanej aplikacji, przygotowanej przez mBank wspólnie z portalem Onet.pl.
Aplikacja na iPhone’a to kolejna z nowości przygotowanych dla klientów z okazji 10. urodzin pierwszego w Polsce banku internetowego. Można ją bezpłatnie pobrać ze sklepu AppStore za pośrednictwem iPhone’a lub programu Apple iTunes.
Aplikacja pełni rolę kanału informacyjnego, za pomocą którego klienci znajdą najpotrzebniejsze informacje dotyczące banku – dowiedzą się, co nowego przygotował dla nich bank lub po prostu znajdą najbliższy bankomat.
Aplikacja mBanku na iPhone’a została podzielona na pięć głównych segmentów:
- Bankomaty: dzięki rozbudowanym funkcjom Klienci będą mogli sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy bezprowizyjny bankomat. Aplikacja zaproponuje odpowiednią maszynę, samodzielnie ustalając położenie Klienta. Dostępna będzie także możliwość sprawdzenia listy wszystkich bankomatów w danej miejscowości;
- Blog: użytkownicy iPhone’ów otrzymają najświeższe informacje z życia banku, najciekawsze artykuły oraz powiadomienia o zmianach w banku. Istnieje możliwość komentowania wpisów na blogu;
- Biznes: Jest to zakładka przygotowana we współpracy z portalem Onet.pl. Zawiera newsy z dziedziny biznesu. Klient będzie mógł zapoznać się z najnowszymi wiadomościami giełdowymi, gospodarczymi czy politycznymi. W biznesowej zakładce istnieje też możliwość sprawdzenia aktualnych notowań giełdowych oraz notowań funduszy inwestycyjnych, dystrybuowanych przez mBank;
- Waluty: dostęp do najnowszych kursów walut na podstawie kursów mBanku bądź średnich kursów NBP. Można również przejrzeć archiwalne. Zakładka zawiera także praktyczny kalkulator, dzięki któremu można przeliczyć waluty według najnowszego kursu;
- mBank TV: w tej sekcji znajdują się video-informacje związane z mBankiem, m.in. najnowsze spoty reklamowe, komentarze rynkowe czy nagrania mVideoBloga.
Klienci mBanku na bieżąco otrzymują najważniejsze informacje bankowe – zarówno za pośrednictwem telefonów komórkowych (aplikacja mBank dla iPhone’a oraz serwis mBank lajt dla urządzeń mobilnych), całodobowej mLinii, jak i internetu (firmowy blog, forum, strony internetowe mBank.pl oraz profile w serwisach społecznościowych takich jak Facebook i Blip).
Źródło: mBank