PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjemBank wprowadza pierścień płatniczy
mBank

mBank

mBank – bank uniwersalny, założony w 1986 r. jako Bank Rozwoju Eksportu, czwarta pod względem wartości aktywów instytucja finansowa w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/mbank

mBank wprowadza pierścień płatniczy

Informacje 30.05.2025 (21:12)
KartyPłatności mobilne mBank

Od czerwca klienci mBanku będą mogli jeszcze łatwiej skorzystać z kolejnej formy płatności – pierścienia, który łączy wygodę, bezpieczeństwo i nowoczesny styl. mBank rozwija ofertę płatniczą. Posiada już między innymi opaski płatnicze czy naklejki, udostępnia płatności mobilne m.in. Garmin Pay, Xiaomi Pay, Amazfit, a od roku także możliwość płacenia w nowych formach – pierścieniem lub paskiem wyposażonym w oprogramowaniem Fidesmo Pay lub Digiseq Pay.

fot. mBank

Teraz bank idzie o krok dalej – dzięki współpracy z Mastercard i Wearpay wprowadza kompleksowe rozwiązanie z pełnym wsparciem w procesie zakupu i konfiguracji. To kolejny etap w ułatwianiu klientom dostępu do nowoczesnych, wygodnych i stylowych form płatności mobilnych.

Nowoczesny pierścień płatniczy działa w technologii zbliżeniowej NFC – jak karta, ale noszona na palcu. Nie wymaga ładowania ani połączenia z telefonem i jest wodoodporny, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w każdej sytuacji – podczas biegania, spacerów, czy na plaży. Pierścień wystarczy raz połączyć z aplikacją bankową i jest gotowy do użycia. Podczas płatności nie trzeba mieć przy sobie telefonu, wystarczy zbliżyć ring do terminala, a przy kwotach powyżej 100 zł dodatkowo potwierdzić płatność PIN-em. To doskonała alternatywa dla smartfona, zegarka czy klasycznej karty płatniczej.

– Płatności za pomocą telefonu, zegarka i innych wearables to dziś jeden z najsilniejszych trendów. Konsumenci szukają metod, które są wygodne, bezpieczne i zawsze pod ręką. Klienci mBanku cenią innowacje i są otwarci na użyteczne nowinki technologiczne. Obecnie to właśnie w mBanku jest najwięcej kart dodanych do systemów zbliżeniowych płatności mobilnych. Dlatego oferujemy kolejny sposób szybkiego, prostego i bezpiecznego płacenia stanowiący alternatywę dla fizycznej karty. Pierścienie płatnicze mają atrakcyjny design, są minimalistyczne i uniwersalne. Sprawdzą się zarówno podczas uprawiania sportu jak i oficjalnego spotkania – mówi Aleksandra Buczkowska, dyrektorka zarządzająca ds. produktów i segmentów klienckich bankowości detalicznej mBanku

W Mastercard od zawsze stawiamy na innowacje, aby odpowiadać na zmieniające się oczekiwania i styl życia konsumentów. Nasze zaangażowanie w rozwój technologii płatniczych pozwala nam wprowadzać rozwiązania, które są nie tylko wygodne, ale także intuicyjne i dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jesteśmy dumni, że wspólnie z mBankiem udostępniamy dzisiaj nowe, niezwykle proste w obsłudze i bezpieczne narzędzie do płatności bezgotówkowych – pierścień płatniczy. Jesteśmy przekonani, że spotka się ono z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów, tak jak praktycznie każda metoda płatności zbliżeniowej do tej pory w Polsce – mówi Marta Życińska, dyrektorka generalna Mastercard w Polsce

Pierścienie płatnicze mBanku są dostępne w różnych rozmiarach i w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym i białym. Ring można połączyć wyłącznie z kartą Mastercard wydaną przez mBank. Bank dystrybucję pierścieni rozpocznie 2 czerwca konkursem dla dotychczasowych klientów. Szczegóły konkursu będą dostępne na stronie internetowej banku. Z kolei od 17 czerwca rusza dystrybucja dla nowych klientów, zostanie też uruchomiona sprzedaż pierścieni poprzez stronę partnera Wearpay. Klienci mogą zamówić najpierw sizer, czyli miarkę, wzorować się na rozmiarówce jubilerskiej podanej na stronie, lub „przymierzyć” się do pierścienia w wybranych oddziałach mBanku. Dla klientów mBanku pierścień będzie dostępny z ponad 50% zniżką, w cenie 199 zł. To pierwszy raz, gdy klient może kupić ring płatniczy w sprawdzonym źródle, z gwarancją jakości i pełnym wsparciem banku – zarówno online, jak i w wybranych oddziałach.

Pierścienie płatnicze odniosły już duży sukces w Czechach i na Słowacji, gdzie mBank – również we współpracy z Mastercard – wprowadził je na rynek jako pierwsze tego typu urządzenia już rok temu. W obu krajach pierścień stał się trzecim najchętniej wybieranym urządzeniem wearables do płatności – tuż po Apple Watch i Garmin. Konsumenci najczęściej używają tam ringów do codziennych zakupów w dużych supermarketach spożywczych.

Za całość wdrożenia od strony technicznej odpowiada zespół WearPay, będący częścią venture buildera The Heart. WearPay zajmuje się zarówno dostarczaniem pierścieni płatniczych z wbudowanym modułem NFC, jak i aplikacji do ich obsługi. Zbudował i obsługuje również platformę e-commerce oraz kompleksowo opiekuje się całą ścieżką klienta – od momentu zamówienia, przez aktywację i obsługę pierścieni, aż po wsparcie klienta na każdym etapie użytkowania.

Cieszymy się, że możemy przyczynić się do popularyzacji innowacyjnego rozwiązania płatniczego na polskim rynku, w pełni odpowiadającego na potrzeby współczesnych użytkowników. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo, dlatego zadbaliśmy o to aby pierścień – dokładnie tak jak karta płatnicza – posiadał wszelkie zabezpieczenia przy dokonywaniu transakcji. Ponadto użytkownik może nim zarządzać w dedykowanej aplikacji. To wygodne, bezpieczne rozwiązanie, które eliminuje konieczność noszenia portfela, karty czy telefonu – mówi Maciej Marszałek, CEO The Heart.

Źródło: mBank

2025-05-30
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Marek Gieorgica

Marek Gieorgica

Członek Zarządu, Clear Communication Group Marek Gieorgica…

Artur Mojecki

Artur Mojecki

Artur Mojecki, Prezes Zarządu Dom Finansowy QS…

Iwona Drabot

Iwona Drabot

Właścicielka PR Boutique, niezależny doradca PR, wcześniej…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców