PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjemBank zainstalował na mLinii voicebota
mBank

mBank

mBank – bank uniwersalny, założony w 1986 r. jako Bank Rozwoju Eksportu, czwarta pod względem wartości aktywów instytucja finansowa w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/mbank

mBank zainstalował na mLinii voicebota

Informacje 19.10.2021 (14:39) informacja prasowa
mBank

mBank wprowadza voicebota, Marka, który będzie odbierał połączenia na mLinii. Jego zadaniem jest pomoc w najczęstszych sprawach, z jakimi dzwonią klienci. Dzięki temu bank chce skrócić czas odbioru połączenia i przekierowania do właściwego konsultanta, który pomoże w bardziej skomplikowanych przypadkach.

Voicebot to nowa technologia na mLinii, czyli infolinii mBanku. Marek ma własną osobowość, ludzki głos i jasno wytyczone zadanie: pomóc klientom w prostych codziennych sprawach, z jakimi dzwonią. Na początek podczas rozmowy z nim będzie można zrealizować 7 dyspozycji. Od aktywacji karty po asystę w ustanowieniu tymczasowego hasła na mLinię.

Dla klientów oznacza to także łatwiejszy dostęp do infolinii. Bank szacuje, że średni czas odbioru połączenia wyniesie poniżej 5 sekund. Bot od razu odbierze, odpowie na pytania z zakresu swoich kompetencji i zrealizuje wybrane dyspozycje. Jeśli nie będzie umiał pomóc, przekieruje rozmowę od razu do właściwej osoby, bez potrzeby dalszego przełączania między grupami kompetencyjnymi konsultantów. W efekcie skróci się nie tylko czas oczekiwania ale też całkowity czas obsługi.

Warto podkreślić, że Marek nie będzie udawał, czy całkowicie zastępował rozmowy z człowiekiem, ma wspomóc konsultantów i klientów w najprostszych procesach.

Potrzeba matką wynalazku

Marek powstał z potrzeby biznesowej. Oferta produktowa banku oraz liczba klientów wciąż rośnie. W ostatnich czterech latach liczba połączeń na mLinii wzrosła o blisko 20 proc., wydłużył się także średni czas rozmowy z konsultantem.

Dodatkowo, w ostatnim czasie zwiększyła się istotność kanałów zdalnych w codziennej obsłudze. Zwłaszcza w przypadku mLinii, czyli jednej z infolinii bankowych z najdłuższą listą spraw, jakie można za jej pośrednictwem załatwić.

Dlatego bankowy zespół konsultantów potrzebował wsparcia. Dzięki wdrożeniu voicebota konsultanci będą mniej obciążeni obsługą prostych spraw i będą mogli efektywniej obsłużyć bardziej skomplikowane zagadnienia. Oznacza to zwiększenie specjalizacji każdego z nich i wyższą jakość w obsłudze klienta.

Technologia nie jest całkowitą nowinką na rynku.

– Korzystamy z już sprawdzonych rozwiązań, które dopasowaliśmy na swoje potrzeby. Dzięki temu mamy nadzieję uniknąć wielu „problemów wieku dziecięcego”. Chcemy dostarczyć naszym klientom rozwiązanie, które jest prawdziwie użyteczne, a nie jest tylko nowinką rynkową. Oczywiście, podobnie, jak w przypadku innych rozwiązań AI, także i Marek będzie się nieustannie uczył, udoskonalał, a także zdobywał nowe kompetencje rozszerzając listę dyspozycji, które będą przez niego obsługiwane. Każdy kolejny kontakt z nim powinien być bardziej naturalny – mówi Karina Daniel, kierownik projektu w mBanku.

Bank oczekuje, że docelowo Marek obsłuży nawet 20 proc. przychodzących połączeń głosowych. Proces przygotowano tak, żeby bot mógł pomóc klientowi rozwiązać sprawę od początku do końca. W sprawach wykraczających poza jego kompetencje, pomoże standardowo pracownik.

– Wdrożenie voicebota to bardzo skomplikowany proces, który zaangażował pracowników o różnorakich kompetencjach, zarówno w warstwie technologicznej jak i biznesowej. Zależało nam na tym, żeby poza nowoczesną technologią bot miał jasno zarysowaną, empatyczną osobowość, która właściwie odzwierciedlałaby nasze strategiczne zasady. Dlatego choć technologia „back endowa” jest już na rynku wykorzystywana, to wierzymy, że nasz bot odróżni się od rówieśników jakością interakcji. Kolejne tygodnie to zarówno dla Marka jak i dla nas dużo nauki oraz nowej wiedzy, dzięki którym bot będzie obsługiwał coraz większa liczbę interakcji – mówi Łukasz Wiktor, dyrektor departamentu Omnichannel w mBanku.

Źródło: mBank

2021-10-19
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY
24.06.2025 (14:44)

Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

W najnowszej edycji badania EY Institutional Investor Survey, po raz pierwszy w jego 10-letniej historii, …

a 0 Modernizacja energetyczna domów pod lupą BNP Paribas – aspiracje Polek i Polaków kontra rzeczywistość
24.06.2025 (14:42)

Modernizacja energetyczna domów pod lupą BNP Paribas – aspiracje Polek i Polaków kontra rzeczywistość

Polki i Polacy coraz częściej marzą o energooszczędnych domach i niższych rachunkach, ale na deklaracjach często …

a 0 VeloBank wspiera się AI w rozpatrywaniu reklamacji
24.06.2025 (14:40)

VeloBank wspiera się AI w rozpatrywaniu reklamacji

Pracownicy VeloBanku korzystają z generatywnej sztucznej inteligencji wspierającej obsługę reklamacji. Wdrożenie …

a 0 PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników Pol’and’Rock Festival
24.06.2025 (14:38)

PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników Pol’and’Rock Festival

Pol'and'Rock Festival, Najpiękniejszy Festiwal Świata, co roku przyciąga setki tysięcy uczestników. Przez trzy dni, …

a 0 Światowy Dzień Osób Uchodźczych: Fundacja BNP Paribas rozszerza zakres wsparcia
24.06.2025 (14:37)

Światowy Dzień Osób Uchodźczych: Fundacja BNP Paribas rozszerza zakres wsparcia

Fundacja BNP Paribas zwiększa zakres pomocy współpracując z kolejnymi organizacjami pozarządowymi wspierającymi …

a 0 Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci
24.06.2025 (14:35)

Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci

Wrocławska Fundacja FONIS uruchomiła cykl warsztatów poświęconych integracji dzieci słyszących i niesłyszących. …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba użytkowników Blika – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników Blika – I kwartał 2025 r.

Najwięcej aktywnych użytkowników Blika mają PKO Bank…

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – I kwartał 2025 r.

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – I kwartał 2025 r.

Pierwszy kwartał 2025 roku banki zamknęły kwotą…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – I kwartał 2025 r.

Banki mają 18,3 mln klientów określanych terminem…

Strona knf.pl prowadzi do giełdy kryptowalut. W dodatku widniejącej na liście ostrzeżeń KNF

Strona knf.pl prowadzi do giełdy kryptowalut. W dodatku widniejącej na liście ostrzeżeń KNF

Instytucje rządowe korzystają z domeny gov.pl, co…

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Dopiero po wakacjach dowiemy się, jaka przyszłość…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców