mBank po raz drugi otrzymał Godło Jakości Obsługi 2010, znajdując się w gronie stu polskich firm najlepiej obsługujących Klientów. W najnowszym rankingu konsumenci uznali poziom obsługi w mBanku za jeden z najwyższych wśród wszystkich banków w kraju.
Godło Jakości Obsługi 2010 otrzymało sto firm, budzących największe uznanie i zaufanie konsumentów. mBank znalazł się w tym zaszczytnym gronie już po raz drugi.
W rankingu konsumenckim „Jakość Obsługi”, mBank uzyskał również trzecią lokatę w kategorii banki, jednocześnie po raz drugi notując wartość wskaźnika obsługi (46 proc.) przewyższającą średnią wśród wszystkich polskich banków. mBank jest także najwyżej ocenionym przez konsumentów bankiem internetowym.
Zadowolenie i lojalność Klientów to jedne z głównych czynników decydujących o sukcesie prowadzonej działalności. Cieszymy się, że nasi Klienci, którzy należą do grona najbardziej świadomych konsumentów sektora finansowego, ocenili oferowane przez nas usługi tak wysoko– mówi Paweł Kucharski, Dyrektor Banku ds. mBanku i marketingu. Fakt, że jesteśmy jedynym w tym gronie bankiem internetowym jeszcze bardziej podnosi rangę przyznanego nam wyróżnienia. Na co dzień funkcjonujemy w modelu odmiennym od tradycyjnych banków, ponieważ nie mamy placówek, a mimo to oferowany poziom obsługi jest wysoko oceniany przez Klientów – dodaje Kucharski.
Badanie zrealizowane zostało po raz trzeci, za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. W trzeciej edycji rankingu udział wzięło 2 mln konsumentów z całej Polski, którzy oceniali ponad 200 branż i kategorii.
Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne Klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.
Źródło: mBank