Audi Q7 to najnowsza generacja samochodu z segmentu SUV, łącząca sportowy charakter z wszechstronnością i luksusem samochodów klasy wyższej. Kampania rozpoczęła się 1 marca i potrwa do kwietnia. Reklama ukazuje się na nośnikach wielkoformatowych typu frontlight. W kampanii po raz pierwszy w Polsce zostaną również wykorzystane podświetlane nośniki rotujące typu Megalight o powierzchni 9 m 2.
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …