Dzięki możliwościom centrum kontaktowego Mellon Poland, klienci Toyota Bank Poland mogą realizować transakcje w wygodny sposób, zapoznać się z najnowszą ofertą produktów i usług, złożyć wniosek o udostępnienie usług, zgłosić bankowi problem, itd. Ponadto, współpraca spółek Mellon i Toyota Bank na terenie Polski obejmuje konkretne kampanie telemarketingowe i wsparcie programu lojalnościowego banku. Łączne wykorzystanie zaawansowanej technologicznie infrastruktury centrum kontaktowego Mellon Poland, wykwalifikowany personel i stosowanie najlepszych praktyk pozwalają Toyota Bank zaoferować klientom i użytkownikom wiele wygodnych możliwości kontaktu. Za pośrednictwem telefonu, wiadomości sms, e-mail, systemu IVR i innych klienci banku mogą uzyskać natychmiastową obsługę najwyższej klasy.
Celem Toyota Bank Poland jest oferowanie “doskonałych usług bankowych”, z podkreśleniem jakości i wygody, a poprzez wykorzystanie najnowszej technologii bank chce umożliwić klientom dostęp do pełnego wachlarza wiodących, bardzo konkurencyjnych usług finansowych i programów lojalnościowych. Sprawdzona wiedza specjalistyczna, infrastruktura i możliwości kadrowe spółki Mellon Poland stanowią podstawę współpracy, mającą na celu ugruntowanie pozycji Toyota Bank na polskim rynku, zwiększenie udziału Toyota Bank w rynku i – co najważniejsze – zbudowanie silnych relacji z klientami poprzez codzienny kontakt.
Informacje o spółce Mellon Poland
Spółka Mellon Poland Sp. z o. o, podmiot zależny greckiej spółki Mellon Technologies, wchodzący w skład Grupy Mellon, została założona w 2006 r. w Warszawie. Spółka ta jest dostawcą rozwiązań transakcyjnych stosowanych do obsługi klientów i wewnętrznie, usług centrum kontaktowego oraz usług podzlecania (outsourcing) w przypadku organizacji mających szeroką rzeszę klientów, np. banków detalicznych, zakładów użyteczności publicznej, dostawców usług telekomunikacyjnych, przemysłu motoryzacyjnego i innych spółek prywatnych.