Zostań królem zysków – pod takim hasłem na początku lipca wystartowała kampania reklamowa Mennicy Wrocławskiej. Inwestycje w złoto promowane będą na bilboardach w największych polskich miastach, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz wspierane działaniami w internecie.
Zakup metali szlachetnych to w Polsce wciąż mało popularna forma lokowania oszczędności. Dlatego Mennica Wrocławska w swojej kampanii chce przede wszystkim przekonać odbiorców do zakupu fizycznego złota w postaci sztabek czy monet bulionowych.
– W naszym przekazie podkreślamy, że oferujemy inwestycje w fizyczne złoto, a nie produkty finansowe, których wartość jest często wątpliwa. Chcieliśmy również podkreślić, że zysk ze sztabki w 2011 roku był znacznie wyższy niż w przypadku tradycyjnych lokat i wyniósł 29,1 proc. – mówi Mariusz Malec, Prezes Zarządu Mennicy Wrocławskiej.
Za kreację odpowiada wrocławska agencja Neon Shake Advertising.
Źródło: Inner Value