PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćMeritum BankMeritum Bank: 0 zł za bankomaty, zwrot 4% za paliwo

Meritum Bank

Meritum Bank: 0 zł za bankomaty, zwrot 4% za paliwo

Meritum Bank 16.05.2011 (13:33)
Konta Meritum Bank

Od początku maja Meritum Bank prowadzi kampanię reklamową z udziałem Macieja Maleńczuka. W radiu, Internecie i na bilboardach pojawiły się reklamy z pytaniem: „Skąd Maleńczuk ma pieniądze?

Przez pierwsze 2 tygodnie bank nie ujawniał swojej nazwy, ale zachęcał słuchaczy radiowych, przechodniów i internautów do wzięcia udziału w zabawie internetowej i wygrania 15 tysięcy zł. W dniu 16 maja Meritum Bank przechodzi do drugiego etapu kampanii, w którym zdradza odpowiedź na postawione wcześniej pytanie: „Z kont Maleńczuk ma pieniądze!”. Tym samym kampania Kont Zarabiających Meritum Banku została zainaugurowana.

Meritum Bank zdecydował się na kreatywne działania marketingowe, oparte w pierwszym etapie na kampanii teaserowej z udziałem Macieja Maleńczuka. Popularny wokalista i muzyk będzie brał udział również w kolejnych odsłonach kampanii Meritum Banku. „Zdecydowaliśmy się na nietypowe rozwiązanie, ponieważ jesteśmy nowoczesnym Bankiem, który stawia na kreatywne rozwiązania. Chcieliśmy także zainspirować naszych klientów do refleksji co robią dla pomnażania swoich pieniędzy i co jest dla nich najważniejsze w kontakcie z bankiem” – mówi Joanna Krzyżanowska, wiceprezes Meritum Banku

W pierwszym etapie kampanii w największych miastach w Polsce pojawiły się billboardy z wizerunkiem Macieja Maleńczuka, reklamy internetowe oraz spoty radiowe, intrygujące hasłem: „Skąd Maleńczuk ma pieniądze? Sprawdź na www.ZrobToDlaPieniedzy.pl”. Na wskazanej stronie internetowej zaciekawieni słuchacze radiowi, przechodnie i internauci dowiadywali się, że trwa konkurs internetowy, w którym można wygrać nawet 15 tysięcy złotych. Należy zgłosić do konkursu ciekawy filmik, zdjęcie lub pomysł i tym samym zachęcić internautów, aby oddawali swoje głosy, klikając na ikonkę wybranej pracy na stronie konkursu. Warto wziąć udział w konkursie nie tylko z powodu atrakcyjnych nagród, ale również po to, aby pomóc w akcji charytatywnej. Meritum Bank zobowiązał się, że ufunduje 120 indeksów dla dzieci, jeśli do konkursu zgłoszonych zostanie łącznie 1000 filmów i zdjęć. Indeks oznacza semestr zajęć dla dziecka w ramach programu Akademia Przyszłości, prowadzonego przez Stowarzyszenie WIOSNA. Konkurs na stronie www.ZrobToDlaPieniedzy.pl trwa do 31 maja.

Co ma wspólnego hasło „Zrób to dla pieniędzy” z Meritum Bankiem? „Uważamy, że słowo „meritum” w nazwie naszego Banku zobowiązuje do mówienia o konkretach oraz do wskazywania najważniejszych potrzeb klienta bankowego” – wyjaśnia Joanna Krzyżanowska – „Kontaktując się z bankiem, klient w pierwszej kolejności myśli o zaspokojeniu potrzeb finansowych. Klient albo posiada nadwyżki finansowe i chce jak najlepiej swoje pieniądze zainwestować, albo potrzebuje pożyczyć pieniądze na realizację swoich planów i marzeń. W tym sensie, klient kontaktując się z bankiem, robi to dla pieniędzy. Jako Meritum Bank, mówimy o tym wprost. I świadomi tego faktu, dokładamy wszelkich starań, aby klient odniósł jak najwyższe korzyści finansowe, korzystając z usług Meritum Banku. Dlatego mówimy śmiało: Kliencie, przejdź do Meritum. Zrób to dla pieniędzy”.

Maciej Maleńczuk jest twarzą kampanii Meritum, gdyż doskonale pasował do koncepcji kreatywnej. „Pan Maleńczuk to profesjonalista w swoim zawodzie, dobra marka muzyczna i na udziale takiej osoby w kampanii Banku nam zależało. Do przekazu reklamowego wnosi autentyzm, bo jest znany ze swojej bezkompromisowości. W naszej kampanii Pan Maciej Maleńczuk jest sobą. Nie chcieliśmy „przebierać” artysty za kogoś kim nie jest. Bank, aby być wiarygodny, powinien być autentyczny, również w przekazach reklamowych” – mówi Bartłomiej Babicz, dyrektor departamentu marketingu Meritum Banku.

Meritum Bank nie zdradza szczegółów dalszego przebiegu kampanii. W tym tygodniu Maciej Maleńczuk pojawi się w nowej odsłonie kampanii z hasłem „Z kont Maleńczuk ma pieniądze”, co jest grą słów i odpowiedzią na pytanie z pierwszego tygodnia kampanii – „Skąd Maleńczuk ma pieniądze?”. Jak łatwo się domyślić, na pierwszy plan w działaniach reklamowych wysuną się rachunki dla klientów indywidualnych: Konto Zarabiające i Silnie Zarabiające.

„Wyniki rankingów oceniających ofertę banków pozycjonują nasze produkty na czołowych miejscach, zarówno pod względem wysokości oprocentowania jak i niskich kosztów ich obsługi. Na kontach w Meritum Banku można zarobić na trzy sposoby. Po pierwsze, klient zarabia dzięki wysokiemu oprocentowaniu, które dla Konta Silnie Zarabiającego z dzienną kapitalizacją wynosi aż 4,3%. Po drugie, klient nie płaci za konto i wypłaty z bankomatów w Polsce. Po trzecie, klient otrzymuje 4% zwrotu wydatków na paliwo na wszystkich stacjach paliw (czyli nawet do 360 zł rocznie) – wystarczy, że będzie płacić kartą do konta. Zwrot za paliwo zapewniamy klientom, którzy korzystają aktywnie z konta w naszym Banku, to znaczy zapewniają miesięczny wpływ na konto w wysokości 1500 zł. Tak więc naprawdę warto przejść do Meritum, właśnie z powodów finansowych.” – podkreśla Bartłomiej Babicz. Kreację kampanii przygotowała agencja Arip Next, a media planuje dom mediowy Media Group.

Źródło: Meritum Bank

meritum ror 2011-05-16
Redakcja PRNews.pl
Tagi: meritum ror

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców