Od 1 kwietnia 2010r. METRO Group Asset Management będzie pełnić obowiązki zarządcy centrum handlowego Magnolia Park we Wrocławiu. Magnolia Park to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Dolnym Śląsku, które zostało otwarte w 2007 roku.
METRO Group Asset Management będzie odpowiedzialne za wszystkie aspekty strategicznego zarządzania i administracji centrum handlowego Magnolia Park. Działania te obejmą m.in. bieżące funkcjonowanie, kompleksowy serwis techniczny, sprzedaż powierzchni reklamowych oraz rekomercjalizację centrum.
METRO Group Asset Management opracuje również i wdroży nową długofalową strategię marketingową odpowiadającą unikatowemu charakterowi i znaczeniu centrum Magnolia Park dla całego regionu.
Magnolia Park jest regionalnym centrum handlowym, które jest wyjątkowe ze względu na wielofunkcyjne i kompleksowe podejście do zaspokojenia potrzeb wszystkich klientów. Na powierzchni 74 400 m² GLA znajduje się blisko 240 sklepów, restauracji i punktów usługowych, a także kino. Tereny dookoła Magnolia Park tętnią życiem przez cały rok dzięki innowacyjnej aranżacji rozległego dziedzińca z amfiteatrem i kompleksem fontann, sezonowymi kawiarniami i stoiskami handlowymi. Należy podkreślić, że goście Magnolia Park mogą korzystać z bezpłatnego parkingu na 2800 miejsc.
– Przejęcie odpowiedzialności za zarządzanie centrum handlowym Magnolia Park to dla nas ważne wydarzenie – mówi Renata Kinde Czyż, członek zarządu METRO Group Asset Management. – Zwiększymy atrakcyjność rynkową obiektu i będziemy realizować cele biznesowe jego właścicieli. METRO Group Asset Management zapewnia najwyższą jakość rozwiązań dostosowanych indywidualnie do potrzeb klienta.
Źródło: PR News