Michał Wawrzynowicz zastąpił na tym stanowisku dotychczasowego dyrektora z ramienia Germanos Group – Lefterisa Maroulisa.
Do obowiązków Dyrektora Generalnego GTI Sp. z o.o. należy stworzenie oraz wdrożenie strategii rozwoju firmy w połączeniu z polityką sprzedaży i marketingu. Michał Wawrzynowicz jest również odpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii długoterminowego rozwoju firmy na rynku polskim.
Michał Wawrzynowicz będzie podlegał Dyrektorowi ds. Międzynarodowej Sprzedaży sieci Germanos, Dimitrisowi Blatsiosowi.
Michał Wawrzynowicz ukończył Politechnikę Warszawską. Ma ponad 10-cio letnie doświadczenie pracy na różnych stanowiskach w sprzedaży i marketingu w Polsce. W 1995 rozpoczął pracę dla firmy Eko-Contel, gdzie sprawował funkcje kierownicze różnych szczebli. W 1998 roku objął stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Przez ostatnie 5 lat był odpowiedzialny za marketing, sprzedaż oraz rozwój sieci Germanos w Polsce obejmując stanowiska Dyrektora ds. Marketingu w 2001, Dyrektora ds. Sprzedaży w 2003 oraz ostatecznie Dyrektora ds. Handlowych w latach 2004-2005.