Jest to jeden z tych artystów, którego wizerunek był bardzo mocno eksploatowany w telefonach komórkowych, zaś w większości wypadków dystrybutorzy nie posiadali do tego stosownych umów. Od dziś każdy dystrybutor, który będzie chciał sprzedawać obiekty mobilne wykorzystujące wizerunek Michała Wiśniewskiego, Reni Pączkowskiej, Mandaryny lub Ich Troje, będzie zobligowany do zintegrowania się z platformą OnePlayFrame i dzięki temu każdorazowa sprzedaż zarejestruje się w systemie OPF, co zagwarantuje należne tantiemy dysponentowi licencji.
PRNews.plWiadomościMarketing i PRMichał Wiśniewski vel Renia Pączkowska vel Ich Troje z OnePlayFrame
Sprawdź także:
19.12.2025 (12:15)
World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …
19.12.2025 (12:11)
– informacja prasowa
Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …
19.12.2025 (12:09)
– informacja prasowa
AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …
19.12.2025 (12:06)
– informacja prasowa
BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …
19.12.2025 (12:03)
ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …
19.12.2025 (12:02)
– informacja prasowa
Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …
