Jest to jeden z tych artystów, którego wizerunek był bardzo mocno eksploatowany w telefonach komórkowych, zaś w większości wypadków dystrybutorzy nie posiadali do tego stosownych umów. Od dziś każdy dystrybutor, który będzie chciał sprzedawać obiekty mobilne wykorzystujące wizerunek Michała Wiśniewskiego, Reni Pączkowskiej, Mandaryny lub Ich Troje, będzie zobligowany do zintegrowania się z platformą OnePlayFrame i dzięki temu każdorazowa sprzedaż zarejestruje się w systemie OPF, co zagwarantuje należne tantiemy dysponentowi licencji.
PRNews.plWiadomościMarketing i PRMichał Wiśniewski vel Renia Pączkowska vel Ich Troje z OnePlayFrame
Sprawdź także:
19.12.2025 (05:31)
– informacja prasowa
Podsumowanie 2025 r. w ubezpieczeniach dla kierowców, co się zmieni w 2026 r.?
Po III kwartale średnia składka w ubezpieczeniu OC komunikacyjnym wyniosła 553 zł, a średnia szkoda nieco ponad 12 …
19.12.2025 (05:29)
– informacja prasowa
VeloAnaliza: Boże Narodzenie dodaje ok. 6 mld zł do PKB Polski
Święta Bożego Narodzenia wywierają wyraźny, sezonowy wpływ na PKB, podbijając aktywność gospodarczą w IV kwartale. …
19.12.2025 (05:23)
45 mln rachunków z dostępem do bankowości elektronicznej. Smartfon wypiera „bank na komputerze”
Raport NetB@nk ZBP za III kwartał pokazuje rosnącą liczbę kont z dostępem do bankowości elektronicznej, ale też …
19.12.2025 (05:16)
– informacja prasowa
Twisto rozszerza działalność o Bułgarię
Twisto kontynuuje międzynarodową ekspansję i po roku od wejścia na rynek rumuński rozszerza działalność o Bułgarię, …
19.12.2025 (05:13)
– informacja prasowa
Credit Agricole rozwija sieć wpłatomatów
Bank Credit Agricole we współpracy z ITCARD rozszerza sieć wpłatomatów w całej Polsce. Klienci banku mogą korzystać …
19.12.2025 (05:12)
– informacja prasowa
Bank Pocztowy nagrodzony za program „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” w konkursie Innowator ESG 2025
Ponad 9 tysięcy seniorów, dorosłych i młodzieży oraz ponad 1,5 miliona odsłon bezpłatnych webinarów online – to …
