Nagrody Internet Advertising Competition (IAC) są przyznawane przez Web Marketing Association w celu uhonorowania najlepszych reklam internetowych. Główne kryteria oceny prac to kreatywność, innowacyjność, design, copywriting, zastosowane medium, zapamiętywalność oraz siła oddziaływania. Zgłoszenia do IAC mogą być nadsyłane przez agencje reklamowe, agencje interaktywne i działy marketingu korporacji. W ten sposób Adv.pl, jako jedyna polska agencja, znalazła się w zaszczytnym gronie tak uznanych firm jak Agency.com, Euro RSCG 4D, Wunderman Interactive, Beyond Interactive, Organic, AdTools, i innych.
Nagrodzony film Penigra został zrealizowany dla Hasco-Lek S.A. jako część kampanii promującej ten środek wzmacniający i poprawiający męskie libido. Animacja w humorystyczny sposób prezentuje efekt działania specyfiku. Dodatkowo dzięki zastosowanym mechanizmom spełnia funkcje marketingu wirusowego – użytkownik może sam skonstruować tekst wiadomości i przesłać znajomemu film o zaletach preparatu.
Cieszymy się niezmiernie z nagrody przyznanej nam przez Web Marketing Association. Partycypacja w konkursie IAC i znalezienie się na liście nagrodzonych z tak prestiżowymi firmami i agencjami jest dla nas zaszczytem. – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl. Ta międzynarodowa, niezależna nagroda stanowi dla nas potwierdzenie skuteczności proponowanych rozwiązań – w przypadku konkursu IAC – na polu kreatywnym. Cieszy nas, że jest to dostrzegane także przez międzynarodowych ekspertów branży.