PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaMilion klientów. ING Życie przedstawiło strategię na najbliższe lata i wyniki finansowe za 2010 r.

Milion klientów. ING Życie przedstawiło strategię na najbliższe lata i wyniki finansowe za 2010 r.

Ubezpieczenia 17.02.2011 (10:32)

Do 2015 r. ING Życie zamierza pozyskać milion klientów. Firma stawia na wzrost poprzez rozwój kanałów sprzedaży i koncentrację na jakości obsługi klienta.

-Klient, bez względu na to, czy kupuje polisę u przedstawiciela ubezpieczeniowo-finansowego, w banku, czy przystępuje do ubezpieczenia grupowego w zakładzie pracy, musi mieć pewność, że otrzymuje produkt i obsługę dostosowane do swoich potrzeb i za rozsądną cenę – powiedział Tomasz Bławat, Prezes Zarządu ING Życie, przedstawiając strategię firmy na najbliższe lata.

Według prezesa jednego z największych ubezpieczycieli na życie Polacy są coraz bardziej wymagający względem produktów i usług oferowanych przez towarzystwa ubezpieczeniowe. -Ubezpieczenia na życie wybieramy coraz bardziej świadomie. Minęły czasy, kiedy klienci nie interesowali się, na co dokładnie przeznaczana jest ich składka. W przypadku ubezpieczeń z funduszem kapitałowym chcą wiedzieć, ile kosztuje ochrona, a ile pieniędzy jest inwestowane. Tomasz Bławat uważa, że ubezpieczyciele powinni zastanowić się, czy ich oferta przystaje do oczekiwań dzisiejszego klienta. -Przejrzeliśmy nasz portfel produktów i zweryfikowaliśmy, które z nich są naprawdę rynkowe, zarówno w kwestii zakresu, jak i kosztów. W styczniu tego roku zmodyfikowaliśmy ubezpieczenie terminowe na życie, które jest teraz znacznie tańsze i oferuje szerszy zakres. To tylko początek. Za kilka miesięcy wprowadzimy na rynek zupełnie nowy produkt, który w pełni zaadresuje najważniejsze potrzeby klienta względem ochrony życia i zdrowia oraz inwestycji.

Szczegółów dotyczących nowego ubezpieczenia prezes ING Życie nie zdradził – zaznaczył jedynie, że będzie dostępne w sieci agenckiej oraz że firma pokłada w nim duże nadzieje w zakresie realizacji najważniejszego celu strategicznego, jakim jest pozyskanie 1 miliona klientów do 2015 r. Obecnie polisy ma w firmie ok. 600 000 osób – w jaki sposób ING Życie zamierza prawie podwoić tę liczbę?

-Intensywnie pracujemy nad rozwojem sprzedaży w kanale agenckim, bancassurance i grupowym. Nasi przedstawiciele dostaną nowe, innowacyjne produkty, zbudowane na bazie potrzeb klienta. Po stronie bancassurance będziemy zwiększać przypis poprzez współpracę z ING Bankiem Śląskim i innymi bankami. Departament sprzedaży ubezpieczeń grupowych zostanie zupełnie zmieniony, by zacieśnić współpracę z brokerami – tłumaczy Tomasz Bławat. Do celu przybliżyć ma firmę również koncentracja na ciągłym ulepszaniu obsługi klienta. Już od ponad roku firma korzysta z metodologii Net Promoter Score, by badać poziom satysfakcji ze swoich usług. Dzięki nie firma zebrała już ponad 50 tys. klienckich opinii. -Zadowolony klient to klient lojalny. Aktualnie posiadacze naszych polis chwalą sobie profesjonalizm naszych przedstawicieli, szybkość realizacji wniosków… ale wciąż mamy wiele do zrobienia. Wiemy, ze nasi klienci chcą, byśmy kontaktowali się z nimi częściej. Zaczęliśmy już to robić, zarówno poprzez przedstawicieli, telefonicznie, jak i listownie.

2010: rok stabilizacji i edukacji

Tomasz Bławat podkreśla, że wynik finansowy osiągnięty w 2010 r. jest zgodny z planem. Niższy niż przed rokiem przypis składki spowodowało ograniczenie sprzedaży polisolokat i produktów strukturyzowanych. Firma koncentrowała się na przeglądzie i przebudowie portfela produktowego w zakresie ubezpieczeń ochronnych i ochronno-inwestycyjnych, czego skutkiem było m.in. wprowadzenie na rynek ubezpieczenia dla seniorów Smart+ oraz polisy posagowej „W trosce o pewną przyszłość”. Prezes ING Życie zaznacza, że wynik netto, nieznacznie niższy niż przed rokiem (-3 mln zł), jest zgodny z założeniami. –Ostatnie lata były czasem bardzo ostrożnej polityki kosztowej – niezbędnej w pokryzysowych czasach słabszego zaufania do instytucji finansowych – mówi Tomasz Bławat.

Ubiegły rok dla ING Życie to również edukacja ubezpieczeniowa na szeroką skalę. Na jesieni w 6 miastach w Polsce odbyła się akcja „Naga prawda o ubezpieczeniach”, która propagowała odpowiedzialne podejście do finansów osobistych i ochrony życia. W ramach akcji w reprezentacyjnych miejscach ustawione zostało 200 manekinów, obrazujących problem niedoubezpieczenia Polaków. –Od wielu lat edukujemy społeczeństwo w zakresie ubezpieczeń na życie i wiem, że można w tym temacie jeszcze bardzo wiele zrobić. Wierzę, że każde sensowne działanie w tym zakresie przekłada się na większą świadomość klientów – tłumaczy Tomasz Bławat.

Źródło: ING TUnŻ

ing tunż ubezpieczenia wyniki 2011-02-17
Redakcja PRNews.pl
Tagi: ing tunż ubezpieczenia wyniki

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców