Klienci korzystający z bankowości mobilnej Citi Handlowy wykonali już pierwszy milion logowań do systemu. To swoiste podsumowanie dokonań minionego roku na tym polu, w którym bank zaoferował wiele innowacyjnych i unikalnych rozwiązań – jako pierwszy na rynku wprowadził usługi wykorzystujące natywne funkcje telefonów, takie jak Bump to Transfer, mobilna wyszukiwarka rabatów czy FotoKasa.
„Milion logowań to piękna liczba. Cieszy mnie szczególnie, gdyż jest najlepszą recenzją dla oferty bankowości mobilnej Citi Handlowy i wykonanej przez nas pracy. 2011 rok był bardzo intensywny – byliśmy pionierem na rynku i zaproponowaliśmy naszym klientom kilka innowacji, które spotkały się z ich uznaniem. Byliśmy pierwszym bankiem w Polsce, który uruchomił aplikację bankowości mobilnej dla telefonów z systemem operacyjnym Android dla wszystkich klientów indywidualnych. Bazując na natywnych funkcjach smartfonów umożliwiliśmy realizację przelewów przez „stuknięcie się” telefonami. Zgodnie z tą filozofią powstała także FotoKasa, która działa w oparciu o wbudowany aparat cyfrowy, co pozwala na zeskanowanie kodu 2D z faktury, którą można opłacić za pośrednictwem Citi Mobile. Teraz zbieramy tego owoce”- mówi Adam Grabarczyk, dyrektor zarządzający w Biurze Bankowości Mobilnej. „Ale nie osiadamy na laurach – już trwają prace nad kolejnymi projektami, których odsłona w 2012 roku” – dodaje.
FotoKasa pozwala na skanowanie dwuwymiarowych kodów (2D) zawierających informacje dotyczące szczegółów przelewu, umieszczanych przez wystawców faktur na rachunkach papierowych lub elektronicznych. Po zeskanowaniu informacje z kodu są weryfikowane i pojawiają się na zleceniu przelewu w aplikacji Citi Mobile. Klient nie musi wpisywać żadnych danych do przelewu. Wystarczy tylko, że wybierze rachunek z którego ma być zrealizowana płatność i potwierdzi chęć realizacji zlecenia. Jak korzystać z FotoKasy na kanale Citi Handlowy na YouTube tłumaczy ekspert Citi Handlowy.
Również tam dostępny jest film o Bump to Transfer, czyli jak płacić przez „stuknięcie się” telefonami.
Źródło: Citi Handlowy