1 października 2014 roku w Krzyżanowicach o godzinie 23:26 wystawiono milionową polisę za pomocą Platformy Everest – innowacyjnego systemu do kompleksowej obsługi klientów, ubezpieczeń i agentów w Grupie PZU. Ten dzień jest kolejnym kamieniem milowym we wdrożeniu systemu, którego koniec zaplanowano na 2016 rok.
Przypomnijmy, że pilotaż Platformy Everest rozpoczął się w Lublinie w listopadzie 2013 roku. Everest to jeden z najbardziej zaawansowanych systemów obsługowo-sprzedażowych na świecie, który odpowiada za wsparcie sprzedaży, obsługi klientów, rozliczenia, pracę pracowników PZU oraz pracę podmiotów zewnętrznych (np. agentów). Główne funkcjonalności nowego systemu to m.in.: ofertowanie i sprzedaż, generowanie dokumentów, wznowienie polis, dokonywanie zmian na polisach, obsługa płatności, raportowanie.
Osoby wdrożone mogą oferować za pośrednictwem nowego systemu produkty komunikacyjne, kieszkaniowe oraz wybrane produkty majątkowe. Pozostałe produkty, które PZU oferuje klientowi indywidualnemu oraz małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP) zostaną uruchomione na początku 2015 roku. W 2016 roku do systemu wprowadzone zostaną produkty dla klientów korporacyjnych.
Do końca roku poprzez platformę Everest może zostać wystawionych nawet 3 miliony polis.
PZU