Do końca br. liczba ta przekroczy milion.
Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku |
|
100 000 |
Lipiec 2001 |
200 000 |
Styczeń 2002 |
300 000 |
Lipiec 2002 |
400 000 |
Styczeń 2003 |
500 000 |
Maj 2003 |
600 000 |
Październik 2003 |
700 000 |
Marzec 2004 |
800 000 |
Lipiec 2004 |
900 000 |
Listopad 2004 |
1 000 000 |
Luty 2005 |
mBank, dzięki skutecznej strategii i konsekwencji w jej realizowaniu, stale zwiększa swój udział w polskim rynku bankowym. Średni dzienny przyrost rachunków w mBanku od początku roku wynosi ok. 1600.
„Po 4 latach działalności, mBank ma 8% udziału w rynku kont osobistych w Polsce i konkuruje z tak dużymi bankami tradycyjnymi, jak BPH i BZ WBK. Jednocześnie, pod względem liczby Klientów, mBank posiada 24% udziału w rynku bankowości elektronicznej, wciąż pozostając jego liderem. Powodem ciągle utrzymującego się zainteresowania Klientów naszą ofertą jest niewątpliwie jej poszerzanie o nowe, atrakcyjne produkty, nie tylko bankowe. Dodatkowo, mBank nadal oferuje bardzo korzystne ceny i stały dostęp do banku przez rozbudowaną sieć kanałów dystrybucji. W 2005 roku duże znaczenie, jeżeli chodzi o dalszy wzrost atrakcyjności naszej oferty, będzie miało wprowadzenie supermarketu ubezpieczeń i usługi maklerskiej.” – mówi Piotr Gawron, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA.