Karta kredytowa Millennium Visa Impresja zwyciężyła w konkursie na „Najładniejszą polską kartę 2010 roku” w kategorii nagroda publiczności.
Głosowanie na zgłoszone do konkursu wizerunki kart odbyło się w dniach 18-25 listopada 2010 r. za pośrednictwem strony internetowej organizatora konkursu.
Jest nam bardzo miło, że wizerunek karty Millennium Visa Impresja spotkał się z uznaniem głosujących. Projekt graficzny karty świetnie oddaje jej wyjątkowy, kobiecy charakter – mówi Honorata Byczyńska, Dyrektor Wydziału Kredytów Konsumpcyjnych w Banku Millennium.
Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbyło się 1 grudnia 2010 r. w Warszawie podczas Kartowej Gali – spotkania środowiska osób i firm związanych z polskim rynkiem kratowym. Gala towarzyszyła konferencji Central European Electronic Card Warsaw 2010.
Millennium Visa Impresja to karta kredytowa stworzona specjalnie z myślą o kobietach, zapewniająca zwrot 5% wartości transakcji dokonanych kartą w placówkach handlowych partnerów programu, którymi jest 25 wiodących marek, reprezentujących najważniejsze kategorie produktów (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Baldinini, Coccinelle, Francesco Biasia, Marella, Max Mara, Pennyblack, Pollini, Venezia, Deichmann, Sephora, Apart, Zara Home, Carrefour, Piotr i Paweł, TUI, Scan Holiday, Empik, Sony, Smyk).
Do karty dołączony jest rozbudowany pakiet assistance, obejmujący swoim zakresem szereg usług domowych, medycznych, związanych z obsługą samochodu, a także prowadzenie osobistego terminarza oraz concierge dla kobiet. Posiadacze Impresji mogą także dwa razy w roku skorzystać z bezodsetkowego kredytu w ramach programu Wygodne Raty (z możliwością rozłożenia kredytu w karcie nawet na 12 miesięcy) oraz z możliwości robienia codziennych zakupów bez kolejek w sieci supermarketów Carrefour, dzięki płaceniu kartą w specjalnie oznaczonych kasach. Karta dostępna jest w dwóch eleganckich, kobiecych wizerunkach.
Źródło: Bank Millennium