Bank Millennium wprowadził dla Klientów indywidualnych nową usługę – „MilleZdrowie”, będącą połączeniem ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz telefonicznej informacji medycznej.
Nowa usługa powstała i realizowana jest we współpracy z Generali Towarzystwem Ubezpieczeń, które zapewnia Klientom Millennium ochronę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz gwarantuje nieograniczony dostęp do infolinii medycznej, obsługiwanej przez wykwalifikowany personel medyczny z Communication One Consulting.
Infolinia medyczna w ramach usługi MilleZdrowie to źródło obszernych i rzetelnych informacji oraz porad z zakresu szeroko pojętej profilaktyki i ochrony zdrowia oraz służb medycznych i ratowniczych, udzielanych przez wykwalifikowany personel medyczny. Zakres ubezpieczenia obejmuje: ubezpieczenie na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku w środku lokomocji oraz ubezpieczenie na wypadek trwałego inwalidztwa doznanego w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę i ma charakter informacyjny. Kontakt z nią jest nieograniczony, można z niej korzystać o każdej porze i dowolnie często. Informacje przekazywane za jej pośrednictwem nie są świadczeniami zdrowotnymi i nie zastępują porady, diagnozy i leczenia przez lekarza. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, dzwoniący na infolinię, zawsze proszeni są o konsultacje z lekarzem. Usługi informacyjne świadczone są anonimowo, konsultant centrum informacyjnego MilleZdrowie nie posiada dostępu do danych osobowych ubezpieczonego. Rozmowy prowadzone przez infolinię dla celów bezpieczeństwa są nagrywane. Obsługą klientów infolinii medycznej zajmie się specjalnie przygotowany zespół lekarzy, pielęgniarek i konsultantów telefonicznych – pracowników Communication One Consulting oraz nowo powstały dział PharmaSolutions w Call Center Poland SA.
Opłata za możliwość korzystania z usług infolinii MilleZdrowie w ramach ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wynosi 1,99 PLN miesięcznie.
Pod numerem telefonu 0-801 4MILLE (0 801 464 553) można uzyskać porady dotyczące:
– zdrowia,
– pierwszej pomocy w nagłych wypadkach
– adresów i telefonów placówek medycznych na terenie całej Polski, w tym: przychodni, aptek, szpitali, lekarzy rodzinnych, lekarzy specjalistów, laboratoriów, transportu medycznego
– pielęgnacji niemowląt i chorób dziecięcych,
– leków, w tym informacje o: objawach niepożądanych występujących przy przyjmowaniu leków, interakcjach leków, objawach zatrucia określonym lekiem, przyjmowaniu leku podczas ciąży i w czasie karmienia piersią, o podawaniu danego leku
– diet i zdrowego żywienia,
– szczepień ochronnych,
– a także numery telefonów zaufania, grup wsparcia psychologicznego.
Mariola Leszczyńska–Olender – Key Manager w Departamencie Marketingu Klientów Detalicznych Banku Millennium odpowiedzialna za ofertę produktową Millennium twierdzi, iż – „Usługi finansowe zaczynają konkurować ze sobą takimi cechami jak wartość dodana, wizerunek, prestiż. Coraz częściej usługi dodane do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych wykraczają poza standardową funkcjonalność kont. Wprowadzenie infolinii medycznej jest kolejnym etapem mającym na celu uatrakcyjnienie oferty rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w Millennium. Badania przeprowadzone przed wprowadzeniem usługi wśród losowo dobranej grupy Klientów Banku pokazały, iż usługa infolinii medycznej zostałaby przez nich bardzo dobrze przyjęta i poprzez zapewnienie całodobowego i łatwego dostępu do informacji medycznej, wpłynęłaby na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa Klientów. Ponad 60% ankietowanych, chciałoby mieć dostęp do takiej usługi w ramach współpracy z Bankiem.”
„MilleZdrowie jest naszym kolejnym krokiem w zakresie rozwijania współpracy z bankami, które postrzegamy jako ważny i perspektywiczny kanał dystrybucji naszych produktów. Jest to także kolejna inicjatywa Generali wychodząca poza typowe dla ubezpieczycieli działania. Stworzyliśmy już kilka innowacyjnych na rynku programów ubezpieczeniowych dla klientów naszych partnerów biznesowych. Działania tego typu przynoszą mianowicie wymierne korzyści zarówno odbiorcom końcowym jak i firmom, które w celu zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku, utrzymania klientów jak i wzmocnienia marki, oferują je swoim klientom.” – mówi Wojciech Trybuszkiewicz, Dyrektor Departamentu odpowiedzialnego za współpracę z klientami kluczowymi w Generali T.U. S.A.
Osoby korzystające z oferty MilleZdrowie mogą dodatkowo zakupić w Generali T.U. po promocyjnych cenach m.in. ubezpieczenie Auto Casco – zniżka 5% oraz ubezpieczenie OC komunikacyjne – zniżka 5%.
—————-
Na świecie wiele banków rozwija usługi bancassurance, starając się tym samym zapewnić wartość dodaną swoim Klientom. Infolinie medyczne dają możliwość oferowania innych produktów związanych z medycyną, w których dystrybucji mogą brać wspólnie udział Banki oraz Towarzystwa Ubezpieczeń. Infolinie medyczne i podobne usługi wkomponowane w system kont, kart kredytowych, abonamentów oraz ubezpieczeń oferowane są jako produkt dodany przede wszystkim w Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.
Idea przeniesienia tych rozwiązań na rynek polski narodziła się w Call Center Poland i Communication One Consulting, kiedy firmy te nawiązały współpracę dotyczącą rozwijania nowych, specjalistycznych usług skierowanych do wąskiej grupy firm. Przykładem takiej oferty są usługi PharmaHelpline – to infolinie medyczne oferujące dostęp użytkownikom do szerokiego zakresu informacji z dziedziny medycyny z każdego miejsca, o każdej porze, promujące informacje zdrowotne i idee odpowiedzialnego samo leczenia.
____________________________________________________________________________________________
Grupa Generali w Polsce
Towarzystwa ubezpieczeniowe Generali w Polsce należą do miedzynarodowego koncernu ubezpieczeniowo-finansowego Generali Group, który jest trzecią co do wielkości międzynarodową grupą ubezpieczeniową w Europie i szóstą na świecie. W Polsce Grupę reprezentują następujące spółki: Generali T.U. SA (ubezpieczenia majątkowe), Generali Życie T.U. SA (ubezpieczenia na życie), Generali PTE SA (powszechne towarzystwo emerytalne) i Generali Finance Sp. z o.o. (spółka usługowa).
Communication One Consulting jest firmą świadczącą usługi doradcze i usługowe w zakresie komunikacji z klientem, sprzedaży bezpośredniej, badań ilościowych i jakościowych oraz szkoleń i wynajmu pracowników.
Call Center Poland jest jedną z największych w Europie Środkowej i Wschodniej firmą telemarketingową. Specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze firm przez telefon oraz świadczy usługi call center dla krajów Europy Zachodniej i USA.