Spółka wygrała przetarg na monitoring radia i telewizji dla tego resortu.
Kryterium wyboru była cena oraz jakość świadczonych usług – powiedział Dawid Bartosik, wiceprezes CMM Mediaskop Sp. z o.o.
Spółka wygrała przetarg na monitoring radia i telewizji dla tego resortu.
Kryterium wyboru była cena oraz jakość świadczonych usług – powiedział Dawid Bartosik, wiceprezes CMM Mediaskop Sp. z o.o.
Premier Donald Tusk z dniem 26 kwietnia br. powołał na stanowisko wiceprezesa zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego …
Komisja ds. wynagrodzeń i nominacji zarekomendowała dziś (26 kwietnia) radzie nadzorczej kandydaturę Cezarego …
Wojna cenowa trwa w najlepsze, więc dla wielu firm to kwestia ceny może być głównym kryterium wyboru ubezpieczenia. …
AICPA & CIMA opublikowały raport: Re-defining Finance for a Sustainable World, najnowszą iterację programu …
Wiosna przynosi ze sobą nie tylko odrodzenie przyrody, ale także szereg wyzwań i możliwości. Wraz z korzystniejszą …
Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego …
Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców