Malwina staje się wizytówką „Avanti”, ponieważ doskonale reprezentuje grupę docelową tego miesięcznika. Nasze czytelniczki – to młode dziewczyny i kobiety, dbające o swój wygląd, mające określony, „wyrobiony” gust, ceniące własne zdanie. Malwina uosabia wszystkie te cechy – powiedział Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu pionu czasopism Agory.
Rola „twarzy” miesięcznika „Avanti” to dla Malwiny kolejny etap na drodze kariery Miss Polonii, ale także ciekawa przygoda i wyzwanie.
Czuję się wyróżniona wyborem „Avanti”. Jest to dla mnie tym większa radość, że bardzo lubię ten miesięcznik i często z niego korzystam. „Avanti” szybko stało się moim zakupowym przewodnikiem – mówi Malwina Ratajczak, Miss Polonia 2005.
Nowa kampania miesięcznika „Avanti” z Malwiną Ratajczak obejmie telewizję, prasę, outdoor, internet. Wykorzystano w niej kreację autorstwa domu produkcyjnego Badi Badi i działu marketingu pionu czasopism Agory oraz zdjęcia z sesji fotograficznej autorstwa Jacka Piotrowskego z Agencji Gazety. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink i Agora SA.