Po rozpoczęciu mistrzostw pojawią się najświeższe informacje z boisk i stadionów, nieustannie aktualizowane i komentowane. Oprócz wiadomości w serwisie znajdą się również wywiady z zawodnikami i trenerami, felietony oraz galerie zdjęć, a także interaktywne atrakcje dla użytkowników – fora, sondaże, konkursy… i wiele niespodzianek.
Wyłącznym sponsorem serwisu jest importer opon osobowych, dostawczych i ciężarowych – firma Continental Opony Polska, oddział koncernu Continental AG, który jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA 2006.
Wybraliśmy portal Gazeta.pl, ponieważ ma pięcioletnie doświadczenie, jest jednym z największych serwisów internetowych w Polsce, udostępnia duży wybór katalogów tematycznych i – co ważne – jest chętnie i licznie odwiedzany przez Czytelników Gazety Wyborczej i nie tylko ich – mówi Dariusz Wójcik, szef marketingu Continental Opony Polska. Na podkreślenie zasługuje także szybkość aktualizowania bieżących informacji. Internauci potrafią to docenić.
Serwis będzie promowany w Gazecie Wyborczej, dzienniku Metro, rozgłośniach radiowych, na outdoorze oraz w internecie – m.in. w komunikatorze GG, internetowych serwisach sportowych.