Jako pierwszy na rynku Raiffeisen Bank Polska umożliwił klientom korzystanie z bankowości mobilnej poprzez urządzenia z nowoczesnym systemem operacyjnym Windows Phone. Użytkownicy aplikacji Mobilny Bank ze smartfonami z platformą Android mogą z kolei cieszyć się znacznie poszerzoną funkcjonalnością.
Raiffeisen Bank Polska potwierdził pozycję lidera rynku bankowości mobilnej, udostępniając swoją aplikację Mobilny Bank na smartfony z systemem Windows Phone. Z aplikacji mogą korzystać i klienci indywidualni i małe firmy. Mobilny Bank daje dostęp nie tylko do rachunku z możliwością wykonywania przelewów oraz podglądem historii transakcji, ale umożliwia też obsługę kart płatniczych oraz obserwowanie kursów walut. Istnieje także opcja wyszukiwania najbliższego oddziału lub bankomatu banku oraz kontaktu z opiekunem.
– Ponownie ubiegliśmy konkurencję, oferując jako pierwsi możliwość korzystania z aplikacji bankowości mobilnej posiadaczom smartfonów z systemem Windows Phone. Ten system operacyjny z interfejsem opartym o kafelki pozwala na wynoszenie najważniejszych dla klienta funkcjonalności aplikacji na ekran telefonu. To bardzo upraszcza korzystanie również z Mobilnego Banku. Dzięki Windows Phone możemy prezentować skomplikowane operacje finansowe w prosty sposób. Dostosowanie naszej aplikacji do Windows Phone wymagało w zasadzie stworzenia jej od początku, tak bardzo ta platforma różni się od nich. Ale dzięki temu w pełni możemy wykorzystać jej możliwości – mówi Sebastian Malahfji, odpowiedzialny za Mobilny Bank w Raiffeisen Bank Polska.
Obok udostępnienia aplikacji posiadaczom smartfonów z Windows Phone, bank rozszerzył znacznie listę funkcji dostępnych w Mobilnym Banku na system Android, najbardziej rozpowszechniony na polskim rynku. Najważniejsze z nowych funkcjonalności to dostęp do informacji walutowych, lokat (m.in. ich zakładanie), kart (m.in. aktywacja i zastrzeganie), kredytów oraz programu partnerskiego Class&Club.
Źródło: Raiffeisen Bank Polska