Klienci banku otrzymali możliwość bezpośredniego wprowadzania zleceń do systemu, ich przeglądania oraz autoryzacji, co znacznie usprawnia i przyspiesza wykonanie transakcji. Nowe moduły umożliwiają też utrzymanie bieżącej kontroli nad informacjami przesyłanymi z banku do klienta i zleceniami dokonywanymi przez użytkownika systemu. System do obsługi Moduł Trade Finance daje klientowi możliwość łatwego utworzenia dowolnie zaprojektowanych raportów dotyczących przeprowadzanych transakcji. Informacje mogą być dobrane spośród szerokiego zakresu danych (zamawiający, bank wystawiający akredytywę, kwota transakcji, waluta, termin płatności, expiry date, maturity date, inne), filtrowane i sortowane według dowolnych kryteriów. Wykonane raporty mogą być przesłane (np. pocztą elektroniczną) do wszystkich zainteresowanych. Narzędzie ma także możliwość przypominania klientom o zbliżającym się ważnym terminie. Dzięki rozbudowanym raportom oraz systemowi monitorującemu przeprowadzone transakcje, klient ma bieżący nadzór nad dokonywanymi operacjami.
Nowa usługa pozwalająca na zarządzanie transakcjami finansowania handlu w db direct-internet Deutsche Bank Polska S.A. jest kolejnym rozszerzeniem funkcjonalności jednego z pierwszych w Polsce systemów bankowości internetowej dla przedsiębiorstw. Klienci Deutsche Bank w Polsce i na świecie mają możliwość bieżącego dostępu do informacji oraz szybkiego i wygodnego przekazywania szerokiego wachlarza zleceń dotyczących bankowości transakcyjnej, zarządzania płynnością, a po wprowadzeniu ostatniej zmiany również do zarządzania operacjami z zakresu finansowania handlu. Platforma internetowa Deutsche Bank umożliwia klientom banku bieżący dostęp do wszystkich rachunków poprzez jeden system, bez względu na kraj, w którym dany rachunek jest prowadzony, jak również zarządzanie rachunkami prowadzonymi w innych bankach. Dzięki db direct-internet klienci Deutsche Bank mają dostęp do wszystkich informacji dotyczących rozliczeń i prowadzonych operacji finansowych poprzez jeden system bankowości internetowej. Funkcjonalność systemu i jego elastyczne możliwości konfiguracyjne, pozwalają klientom banku na, między innymi, łatwą integrację informacji zawartych w systemie bankowości internetowej Deutsche Bank z wewnętrznymi systemami księgowymi przedsiębiorstw.
System db direct-internet jest dostępny dla klientów Deutsche Bank w Azji, Stanach Zjednoczonych oraz 20 krajach Europy. W Polsce poprzez ten system obsługiwanych jest ponad 75% rachunków klientów Deutsche Bank Polska S.A.