– Biorąc pod uwagę fakt, że nie wszyscy nasi klienci korzystają z Internetu czy posiadają do niego łatwy dostęp a także chcąc rozszerzyć krąg potencjalnych nabywców Mojej Karty ING podjęliśmy decyzję o udostępnieniu karty nie tylko w Internecie, ale również w oddziałach i poprzez serwis telefoniczny HaloŚląski – powiedziała Katarzyna Sosin, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych w ING Banku Śląskim
Zamówienie karty w oddziale lub poprzez serwis HaloŚląski
Klient może wybrać indywidualny wizerunek karty z przygotowanego przez bank katalogu (udostępnianego jedynie w oddziałach). Katalog zawiera 20 propozycji wizerunków do umieszczenia na karcie. Zamówienie karty z innym wizerunkiem (np. prywatne zdjęcie) możliwe będzie nadal tylko poprzez kanały internetowe (www.ingbank.pl, ING BankOnLine).
Zamówienie karty przez Internet (www.ingbank.pl lub ING BankOnLine)
Na karcie znaleźć się mogą dowolne zdjęcia ze zbiorów klienta takie jak: zdjęcie ukochanego dziecka, zabawna fotka czworonoga, wspomnienie ze szczególnie udanych wakacji lub też zdjęcia wybrane z przygotowanej specjalnie bankowej galerii wzorów.
Usługa Moja Karta ING dostępna jest dla kart debetowych Visa Electron, Maestro i Maestro w euro, oferowanych klientom indywidualnym – zarówno tym obecnym jak i przyszłym. Klienci, którzy nie posiadają konta w ING Banku Śląskim mogą stworzyć wizerunek własnej karty debetowej w trakcie otwarcia takiego konta poprzez strony www.ingbank.pl lub system ING BankOnLine a także odwiedzając najbliższy oddział banku.
Przygotowując własny wizerunek Mojej Karty ING, klient ma do dyspozycji cały awers karty, na którym oprócz wybranego obrazka znajdzie się wyłącznie logo organizacji płatniczej oraz dane identyfikacyjne karty i jej użytkownika. Wszystkie inne elementy – nawet logo banku – zostały umieszczone na rewersie karty.
Opłata za wydanie Mojej Karty ING wynosi 15 zł.