PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeMoliera2.com nawiązuje współpracę z Klarną

Klarna

Moliera2.com nawiązuje współpracę z Klarną

Informacje 29.03.2022 (12:58) informacja prasowa
Klarna

Klarna ogłosiła partnerstwo z Moliera2.com, oferującym ubrania, dodatki oraz produkty z kategorii beauty i home&deco marek luksusowych.  Dzięki partnerstwu z Klarną klienci Moliera2.com zyskają większy wybór w momencie płatności, w tym popularną opcję “Zapłać za 30 dni”, pozwalającą im zaoszczędzić czas i pieniądze, podejmować świadome decyzje oraz lepiej zarządzać swoimi finansami.

Niedawno opublikowany przez Klarna raport “The State of Smoooth: Unpacking Luxury in 2022” “The State of Smoooth: Unpacking Luxury in 2022”  na temat luksusowego handlu detalicznego pokazuje, że innowacyjność zajmuje wysokie miejsce na liście kryteriów wśród konsumentów w tej kategorii produktów. Aż ośmiu na dziesięciu (79%) za kluczowe uważa podejście marek do technologii i innowacji. Oprócz zakupów za pomocą nowych i innowacyjnych usług konsumenci cenią sobie również nabywanie produktów luksusowych w sposób przejrzysty i bezpieczny. Prawie połowa (49%) konsumentów z tej kategorii chce korzystać z aplikacji podczas robienia zakupów a ponad połowa (52%) docenia elastyczne opcje płatności. Aż trzy czwarte (76%) docenia oferowanie przez sprzedawcę opcji płatności pozwalających im płacić po czasie bez odsetek i dodatkowych kosztów.

– Sposób konsumpcji dóbr luksusowych zmienia się. Konsumenci chcą się czuć bezpiecznie kupując droższe produkty, a innowacyjne usługi oraz elastyczne i inteligentne opcje płatności pomagają budować to bezpieczeństwo podczas całej ścieżki zakupowej klienta. Dla detalistów ta zmiana oznacza, że inwestowanie w innowacyjne rozwiązania jest obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek, bo pozwala zapewnić klientom lepsze doświadczenia – zarówno online, jak i w sklepie stacjonarnym. Obejmuje ona wszystkie elementy: od inteligentnych i elastycznych opcji płatności po integrację wirtualnych rozwiązań zakupowych i innowacyjnych funkcji przyczyniających się do przyjemniejszych i prostszych zakupów. Kluczem do sukcesu jest znalezienie sposobów na ułatwienie klientom zakupów i płatności, przy jednoczesnym zachowaniu poczucia premium – wyjaśnia Viveka Söderbäck, ekspert Klarna ds. zachowań konsumenckich.

Klarna dostarcza usługę zakupową, łączącą wygodę opcji “Zapłać za 30 dni” z inteligentnymi funkcjami aplikacji, takimi jak tworzenie list zakupowych, powiadomienia o obniżkach cen, punkty w programie lojalnościowym i specjalne oferty dla użytkowników. Aplikację Klarna, umożliwiającą kupującym dokonanie płatności w dowolnym sklepie internetowym w ciągu 30 dni, pobrało już ponad 45 milionów osób na całym świecie.

Dziś kupujący chcą mieć większą kontrolę nad swoimi wydatkami i większą elastyczność przy dokonywaniu płatności. Dlatego Klarna ze swoimi usługami jest cenionym partnerem dla ponad 400 000 detalistów na całym świecie, oferując im pakiet usług — nie tylko rozwiązania płatnicze zapewniające kupującym swobodę finansową, na jaką zasługują, ale także silne wsparcie marketingowe. Tak, by pomagać markom docierać do klientów bez względu na to, gdzie robią zakupy.

Źródło: Klarna

2022-03-29
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 ING udostępnia nową odsłonę Płatności powtarzalnych Blik
12.05.2025 (13:18)

ING udostępnia nową odsłonę Płatności powtarzalnych Blik

ING Bank Śląski udostępnił klientom nową odsłonę Płatności powtarzalnych BLIK. To kolejne udogodnienie dla …

a Kariera w finansach 0 Agnieszka Rzepkowska nową dyrektorką departamentu marketingu VeloBanku
12.05.2025 (13:16)

Agnieszka Rzepkowska nową dyrektorką departamentu marketingu VeloBanku

5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać …

a 0 EBOiR przekazał KredoBankowi nową transzę w wysokości 50 mln euro na finansowanie ukraińskich przedsiębiorstw
12.05.2025 (13:15)

EBOiR przekazał KredoBankowi nową transzę w wysokości 50 mln euro na finansowanie ukraińskich przedsiębiorstw

9 maja 2025 r. we Lwowie KredoBank i Europejski Bank Odbudowy i Rozwowju (EBOiR) podpisały dodatkową umowę o …

a 0 Santander Bank Polska partnerem strategicznym wydarzenia IMPACT’25
12.05.2025 (13:14)

Santander Bank Polska partnerem strategicznym wydarzenia IMPACT’25

IMPACT to jedno z najważniejszych wydarzeń roku, które gromadzi światowej klasy ekspertów i liderów biznesu. W …

a Kariera w finansach 0 Do zarządu Vehis dołącza Marek Dwornik, były prezes Santander Consumer Multirent
12.05.2025 (07:13)

Do zarządu Vehis dołącza Marek Dwornik, były prezes Santander Consumer Multirent

Z początkiem maja 2025 r. do Zarządu spółki VEHIS dołączył Marek Dwornik, były prezes Santander Consumer Multirent. …

a 0 „Leć teraz, zapłać później” - PayPo wprowadził nową ofertę dla podróżujących
12.05.2025 (07:11)

„Leć teraz, zapłać później” - PayPo wprowadził nową ofertę dla podróżujących

PayPo z końcem kwietnia wprowadził nową ofertę „Leć teraz, zapłać później”, skierowaną do osób planujących podróże. …

PRNews.pl

Zobacz również

Bankomaty i gotówka odchodzą do lamusa. Liczba maszyn spada z roku na rok

Bankomaty i gotówka odchodzą do lamusa. Liczba maszyn spada z roku na rok

Spada liczba wypłat gotówki z bankomatów i…

Santander sprzedany, będzie zmiana nazwy banku i rebranding. Co to oznacza dla klientów?

Santander sprzedany, będzie zmiana nazwy banku i rebranding. Co to oznacza dla klientów?

Na początku tygodnia austriacka grupa Erste podpisała…

Przybyło kart płatniczych, ale spadła liczba i wartość transakcji

Przybyło kart płatniczych, ale spadła liczba i wartość transakcji

W czwartym kwartale ubiegłego roku liczba kart…

Wiadomo, kto przejmie Santander Bank Polska. Pakiet wart 7 mld euro

Wiadomo, kto przejmie Santander Bank Polska. Pakiet wart 7 mld euro

Erste Group podpisał umowę w sprawie zakupu…

Alarmujące dane. Co pół godziny dochodzi do próby wyłudzenia kredytu

Alarmujące dane. Co pół godziny dochodzi do próby wyłudzenia kredytu

Najnowsze dane dotyczące wyłudzeń kredytów nie pozostawiają…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

MRSBINTA LUCY:

Potrzebujesz pożyczki? pożyczki osobistej? pożyczki biznesowej? hipoteki? finansowania rolniczego i projektowego? Dzień dobry …

pon., 12 maj 2025 (09:23) • Świąteczna kampania Pilnej Pożyczki w Internecie

MRSBINTA LUCY:

Chcesz pożyczyć pieniądze? jeśli tak, skontaktuj się z nami już dziś przez e-mail: …

pon., 12 maj 2025 (09:22) • Świąteczna kampania Pilnej Pożyczki w Internecie

Cyklon:

Ciekawe kto będzie dzwonił w sprawie przelewów przychodzących do mBanku bo do mnie …

wt., 6 maj 2025 (06:54) • BOT Marek pomoże klientom mBanku w potwierdzaniu nietypowych transakcji

AlaAsia Alaasia:

Kluczowym czynnikiem będzie wojna, która wszystko zaorze. …

czw., 1 maj 2025 (12:00) • Raport Mastercard: Jak młodzi sukcesorzy zmieniają bankowość prywatną w Polsce

Bart Ikswe:

Hoho, no obrońca złodziejskich praktyk banków się objawił... Fakty są takie, że banki …

śr., 30 kw. 2025 (07:37) • RRSO naszych „hipotek” ponad 2 razy wyższe niż niemieckie

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców