Mondial Assistance wprowadził na polski rynek nową usługę – teleopiekę. Ideą produktu jest zapewnienie należytej ochrony w sytuacjach zagrażających zdrowiu bądź życiu osoby starszej, niepełnosprawnej, czy też w innym stanie wymagającym nadzoru osób trzecich. Nowy produkt dystrybuowany będzie za pośrednictwem partnerów biznesowych Mondial Assistance.
Usługa teleopieki Mondial Assistance opiera się na dostarczeniu klientowi specjalnego aparatu oraz opaski, które zapewnią dostęp do pomocy przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia, nawet w przypadku, gdy potrzebujący nie jest w stanie rozmawiać przez telefon. Usługa ta będzie dostępna w dwóch postaciach abonamentu np. w placówce medycznej lub serwisu dodatkowego przy produkcie ubezpieczeniowym np. NNW czy ubezpieczeniu na życie.
W przypadku teleopieki jako serwisu assistance, ubezpieczeniu podlegają zdarzenia takie jak nagłe zachorowanie oraz nieszczęśliwy wypadek. Ponadto, dzięki terminalowi, klient ma stałą możliwość wezwania służb ratunkowych, przekazywania wiadomości bliskim osobom o fakcie wezwania pomocy, a także porozmawiania z lekarzem Mondial Assistance..
Teleopieka dostarczana w formie abonamentu daje klientowi dostęp do stałego monitoringu, dzięki któremu zapewniona jest organizacja i pokrycie kosztów instalacji terminala alarmowego służącego do natychmiastowego połączenia z Centrum Operacyjnym, gdzie ubezpieczony może: zgłosić konieczność uzyskania pomocy, wezwać stosowne służby ratunkowe lub przekazać wiadomość osobom bliskim. Oprócz tego osoby korzystające z abonamentu mogą liczyć na takie nowinki jak przypomnienia głosowe o konieczności zażycia leku. Terminal daje także możliwość skontaktowania się z infolinią medyczną lub konsultacji telefonicznej z lekarzem Mondial Assistance.
W ramach abonamentu będą funkcjonować jeszcze serwisy dodatkowe. Dzięki nim klienci mogą uzyskać dostęp do pomocy psychologicznej, do sieci usługodawców Mondial Assistance świadczących takie usługi jak: pielęgniarstwo, gotowanie, zakupy, sprzątanie, itp. Co istotne terminal dostarczony przez Mondial Assistance współpracuje z innymi istotnymi domowymi urządzeniami – czujnikiem CO2, dymu, gazu, ruchu czy czujnikiem upadku. Na wypadek nieprzewidzianej hospitalizacji, klienci mogą także skorzystać z możliwości organizacji opieki nad zwierzętami, transportu dla członka rodziny oraz z usług sprzątających w czasie pobytu w szpitalu.
– Wprowadzenie teleopieki do pakietu usług oferowanych przez Mondial Assistance to istotny krok w rozwoju naszej firmy na polskim rynku. Jest to bardzo nowoczesne rozwiązanie będące w Polsce wciąż nowością. Dzięki dostarczanemu przez Mondial Assistance terminalowi nasi klienci i ich najbliżsi mogą czuć się bezpiecznie. Mają oni zagwarantowaną całodobową pomoc i dostęp do szerokiego pakietu usług dodatkowych. Korzystanie z teleopieki może stanowić także oszczędność wiążącą się ze zmniejszeniem kosztów, zwłaszcza w przypadku ubezpieczeń zdrowotnych, np. przy kosztach hospitalizacji i ambulatoryjnych. To świetne i proste rozwiązanie dające komfort całej rodzienie – tłumaczy Agnieszka Walczak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Źródło: Mondial Assistance