Firma swój przekaz kieruje do osób powyżej 25. roku życia, mieszkających w dużych miastach. Trzon działań reklamowych stanowi 15-sekundowy spot. Będzie on emitowany od 5 do 30 listopada 2007 r. oraz w pierwszych tygodniach stycznia 2008 r. Dodatkowe wsparcie przekazowi zapewni zintensyfikowana reklama w Internecie. Elementem przewodnim całej kampanii jest hasło: „Pracujemy nad Twoimi pieniędzmi”. Całość przekazu utrzymana została w lekkim tonie. Poprzez odniesienie do licznych prac domowych przedstawiono wszechstronność oferty Money Expert oraz zaangażowanie doradców w swoją pracę. Nowy spot można w całości obejrzeć na stronie: http://moneyexpert.pl/index.php?id=357. Jego scenariusz oraz realizację przygotowała firma zewnętrzna.
Rozpoczęcie kampanii telewizyjnej pokrywa się w czasie z dynamicznym rozwojem firmy. Money Expert powiększa właśnie sieć swoich placówek w Polsce oraz rozpoczął działalność na terenie Irlandii – kilka tygodni temu otworzył oddział w Dublinie. Coraz atrakcyjniejsza i szersza staje się także oferta firmy. Nasz rozwój postanowiliśmy dodatkowo wesprzeć kampanią wizerunkową. Chcemy być postrzegani jako solidny doradca, który dobrze zadba o finanse klienta. Kampania telewizyjna z pewnością przyczyni się do zwiększenia i tak dobrych już wyników finansowych. Ważne, aby potencjalni klienci postrzegali nas jako bliskiego sobie partnera, który zrozumie potrzeby i pomoże znaleźć odpowiednie środki na realizację marzeń. – mówi Piotr Dudka, Marketing Manager Money Expert SA.
