Dzięki tak dobrym wynikom oglądalności, Money.pl pozostaje niekwestionowanym liderem w kategorii portali finansowych i biznesowych w Polsce. Przewaga nad kolejnym w zestawieniu graczem – Inforem wyniosła 43 tys. użytkowników.
Poniżej zestawienie czołówki oglądalności portali finansowych i biznesowych w styczniu 2004r.
Witryny | Liczba użytkowników (I 2004r.) |
Liczba odsłon (I 2004r.) |
Money.pl | 301 061 | 3 212 791 |
Infor | 258 088 | 2 703 666 |
Bankier | 208 239 | 3 167 331 |
Parkiet | 65 440 | 12 918 156 |
Puls Biznesu | 60 664 | 1 421 131 |
GPW | 46 190 | 616 227 |
Źródło: gemiusAudience (próba: styczeń 2 004 r.)
Badań gemiusAudience jest następcą badania Gemius Prawdziwy Profil, które swoim zasięgiem obejmuje 6 181 786 internautów w Polsce (styczeń 2004r.). Liczba badanych internautów oraz unikalna na skalę światowa metodologia powoduje, że jest ono standardem badania polskiego internetu.
Portal finansowy Money.pl – to lider i najpopularniejszy serwis finansowy i biznesowy w polskim Internecie oraz największa w kraju platforma oferująca produkty i usługi finansowe on-line. Money.pl odwiedza ponad 301 tys. użytkowników (źródło: gemiusAudience [próba styczeń 2004r.]) co plasuje go na pierwszej pozycji wśród portali finansowych i biznesowych pod względem popularności i daje dużą przewagę nad kolejnymi serwisami (Infor 258 tys., Bankier.pl 208 tys., Parkiet 65 tys., Puls Biznesu 60 tys. unikalnych użytkowników, wg tych samych badań).
W lutym 2004 r. Money.pl zostało uznane za Internetowego Finansistę Roku 2003 przez czytelników Gazety Finansowej i jej kolegium redakcyjne.
W rankingu magazynu Profit, portal Money.pl w sierpniu 2003 r. otrzymał tytuł „Najlepszego cyberdoradcy” zdobywając najwyższą średnią ocenę, pozostawiając w tyle swoich konkurentów, tj. Bankier.pl, Expander, Elfin.pl oraz Wirtualna Polska, Onet, Interia, Gazeta.pl. Więcej: miesięcznik Profit, sierpień 2003 r. lub
http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=1640