Z początkiem marca 2019 r. Monika Masztakowska objęła stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu w Diners Club Polska. Z firmą związana jest od blisko 15 lat. Wcześniej wspierała między innymi sieć dystrybucji prestiżowych kart jako menadżer.
Monika Masztakowska posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu i public relations. Pracę w Diners Club Polska rozpoczęła jako menadżer ds. marketingu i PR w 2004 r. Przez ostatnie 3 lata była menadżerem ds. sprzedaży, a wcześniej przez prawie dwa lata wspierała dział rozwoju produktu. Przez cały czas budowała sieć sprzedaży kart wydawcy oraz wzmacniała jego wizerunek. Od marca 2019 r. odpowiada za koordynację wszystkich działań z zakresu marketingu i sprzedaży całej firmy.
– Diners Club to firma z ugruntowaną pozycją na rynku, budowaną przez wiele lat. Mamy unikalną ofertę kart płatniczych skierowaną do osób podróżujących prywatnie i służbowo, których z roku na rok w Polsce przybywa, co pokazują m.in. nasze cykliczne badania. Wiemy, że potencjał sprzedaży kart Diners Club jest duży i dlatego stale udoskonalamy naszą ofertę oraz pracujemy nad pozyskaniem nowych klientów i partnerów. Wierzę, że wspólnie z doświadczonym zespołem możemy jeszcze wiele osiągnąć – mówi Monika Masztakowska, nowa Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w Diners Club Polska.
– Cieszę się, że za sprzedaż i marketing Diners Club Polska będzie odpowiadać tak doświadczona osoba. Monika była obecna we wszystkich kluczowych momentach dla naszej marki. Wprowadzała m.in. większość kart i usług do oferty. Jest jedną z najbardziej doświadczonych osób w Diners Club Polska, która bardzo dobrze poznała każdy aspekt firmy pod względem produktowym, sprzedażowym czy marketingowym – mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska.
Monika Masztakowska w Diners Club pracuje od prawie 15 lat. Wcześniej była związana z firmami z obszaru finansów. Doświadczenie zdobywała realizując projekty między innymi dla banku BPH, Kredyt Banku czy PKO BP. Na stanowisku Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu zastąpiła Pawła Kałudowa.
Jest absolwentką wydziału matematyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz podyplomowych studiów public relations na Akademii Ekonomicznej.
Źródło: Diners Club