Ranking banków najbardziej przyjaznych klientom powstał w oparciu o badania audytorów ARC Rynek i Opinia, którzy występowali w roli klientów.
Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu – www.multibank.pl, multilinii, MultiCzata, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu „światów finansowych”, które oferują nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
– MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
– MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
– MultiŚwiat ja, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
– MultiŚwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
– Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
– MultiŚwiat Business Class, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,
– MultiŚwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej,
– MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.