Plan banku przewiduje również uzyskanie pozycji lidera w jakości obsługi klientów Personal Banking oraz wzrost znajomości marki w grupie docelowej. Kampania wizerunkowa, zachęcająca do przystąpienia do elitarnego grona ludzi skupiających się wokół MultiBanku, ma stanowić istotny element wspierający realizowanie tych celów.
Przez sześć tygodni, koncentrując się na prezentacji faktów dotyczących postaw swoich klientów, MultiBank będzie informował o tym, jakie osoby najczęściej korzystają z jego usług. Przygotowanie kreacji opartych na kontraście pomiędzy klientami MultiBanku i ogółem społeczeństwa było poprzedzone internetowymi badaniami prowadzonymi wśród klientów banku. W oparciu o wyniki skonfrontowane z dostępnymi badaniami całej populacji, powstał przekaz, który charakteryzuje społeczność MultiBanku.
Kampania outdoorowa (billboardy, megaboardy) będzie wspierana działaniami reklamowymi w telewizji, Internecie oraz Centrach Usług Finansowych MultiBanku. Od 7 maja w stacjach telewizyjnych emitowane będą spoty reklamowe, a na stronie MultiBanku pojawi się specjalny serwis, w którym Internauci będą mogli zapoznać się ze szczegółami związanymi z kampanią, obejrzeć filmy reklamowe oraz wziąć udział w konkursie.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum Polska.