W przyszłym tygodniu w Poznaniu spotkają się najbardziej wpływowi eksperci na świecie zajmujący się tematyką marketingu w wyszukiwarkach. W najbliższą środę, 15 czerwca, w Starym Browarze rusza międzynarodowa konferencja Search Marketing Day.
Konferencję Search Marketing Day poprowadzi Simon Sundén ze Szwecji. Światową czołówkę SEO reprezentować będą także Marcus Tandler z Niemiec, Mikkel deMib Svendsen z Danii, Jane Copland z Nowej Zelandii, Razvan Gavrilas z Rumunii, Stephen Pavlovich, Martin Macdonald oraz Dixon Jones z Wielkiej Brytanii.
Na Search Marketing Day zagości w formie streamingu online Rand Fishkin z USA. To najbardziej rozpoznawalny ekspert SEO na świecie, który połączy się z uczestnikami prosto z siedziby SEOmoz.org w Seattle.
Ponadto organizator imprezy, poznańska firma consultingowa MaxROY.com, szykuje jeszcze kilka niespodzianek. Jedną z nich zdradza Cezary Lech, wiceprezes MaxROY.com: – Na początku konferencji zaprezentujemy specjalne video Matta Cuttsa z odezwą do polskiej branży SEO. Matt Cutts to jeden z najstarszych i najsłynniejszych pracowników Google, który od 2000 roku zajmuje się jakością wyników wyszukiwania.
Search Marketing Day zostanie zorganizowany w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Pierwszego dnia, 15 czerwca, odbędzie się konferencja, a po niej w późnych godzinach wieczornych wszyscy uczestnicy wezmą udział w Afer Party. Drugiego dnia, 16 czerwca, zaplanowano praktyczne warsztaty z narzędzi SEO oraz szkolenie ze strategii komunikacji w Facebooku (to ostatnie szkolenie w formie tradycyjnej lub streaming online).
Patronat Honorowy nad tym prestiżowym wydarzeniem objął Prezydent Miasta Poznania, Ryszard Grobelny.
Więcej aktualnych informacji na temat konferencji SEO można znaleźć na stronie http://searchmarketingday.com/pl/.
Źródło: MaxROY.com