10 marca rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Getin Banku, przygotowana przez Deloitte Digital, promująca Konto Oszczędnościowe. Kampania obejmuje działania ATL, BTL oraz digital. Jej bohaterem jest najbogatszy człowiek świata – ojciec – którego dostatek to dużo więcej niż dobra materialne.
Na potrzeby kampanii Getin Banku powstały trzy spoty telewizyjne, których reżyserem jest Bartosz Dombrowski. Spoty w wersji 30″ i 15″ będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Dopełnią je działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampania video wykorzystująca VOD i Youtube. Dodatkowo, w oddziałach banku w największych miastach w Polsce będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane witryny.
W 30-sekundowym spocie najbogatszy człowiek świata okazuje się być tatą. Film utrzymany jest w konwencji przyjętej w poprzedniej kampanii. Opiera się na fabularnej narracji, a cały spot zrealizowany jest w jednym ujęciu mastershot.
W kampanii mówimy o spokoju, jaki daje regularne odkładanie i o bogactwie, jakie dają nam rodzina i najbliżsi. Konto Oszczędnościowe w Getin Banku, jest idealnym produktem zarówno dla tych, którzy już mają oszczędności, jak i tych, którzy dopiero zaczynają odkładać. Dzięki funkcjom aplikacji mobilnej, m.in. powiadomieniom, regularne oszczędzanie jest łatwiejsze. Oczywiście atrakcyjne oprocentowanie 2,5 proc. jest ciągle ważnym argumentem – mówi Marcin Wójtowicz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej. Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin Banku, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z klientami.
Oszczędzanie dotyczy każdego – niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania – dlatego przygotowując kampanię, chcemy dotrzeć do wszystkich zainteresowanych za pomocą zarówno mediów tradycyjnych, jak i kanałów digital – mówi Roman Łoziński, dyrektor strategii w Deloitte Digital.