Bank BPH po raz kolejny został nagrodzony za wysoką jakość świadczonych usług – tym razem uznanie kapituły Programu Najwyższa Jakość Quality International 2011 zyskał system BusinessNet. W V edycji konkursu Bank BPH otrzymał również wyróżnienie specjalne – Perłę QI 2011.
Platforma internetowa BusinessNet otrzymała medal w kategorii QI Product – Produkt Najwyższej Jakości. System został doceniony m.in. za wielofunkcyjność, nowoczesność i wysoką jakość oferowanych usług. Szczególne zainteresowanie kapituły wzbudziły nowe funkcjonalności systemu – BankConnect i Moduł Prawny.
– System bankowości internetowej BusinessNet, a także BankConnect i Moduł Prawny to rozwiązania, które znacznie przyczyniają się do poprawy zarządzania firmą – powiedział Krzysztof Darmetko, Dyrektor Działu Bankowości Internetowej w Departamencie Bankowości Transakcyjnej i Elektronicznej. – Nowoczesne funkcjonalności, nad którymi pracujemy, powstają w wyniku dogłębnej analizy rynku i rozmów z bezpośrednimi użytkownikami systemu. Ten system jest dla nich, więc to oni powinni mieć największy wpływ na jego użyteczność. Bardzo ważne jest dla nas również to, by jako podmiot działający w ramach GE, jednej z największych grup kapitałowych na świecie, oferować klientom rozwiązania o najwyższym, światowym standardzie – dodał.
Program Najwyższa Jakość Quality International to ogólnopolskie przedsięwzięcie skierowane do podmiotów posiadających czytelną politykę jakości w odniesieniu do oferowanych usług i mogących poszczycić się osiągnięciami na najwyższym, światowym poziomie. Perła QI to nagroda specjalna, przyznawana podmiotom, które przez 3 kolejne lata z rzędu poddawały się weryfikacji w Programie Najwyższa Jakość QI i zdobywały tytuł Laureata.
Programowi Najwyższa Jakość QI, którego organizatorem jest redakcja Forum Biznesu, od początku jego istnienia patronują: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klub Polskie Forum ISO 9000. Patronat nad tegoroczną Galą rozdania nagród objęły: Dziennik Gazeta Prawna, TV Biznes, Radio PiN i Polish Market.
BankConnect to autorskie rozwiązanie Banku BPH umożliwiające szybką i automatyczną wymianę informacji między systemem bankowości internetowej BPH a systemami ERP/FK/HR. W rezultacie klienci mają dostęp do historii operacji, wyciągów z poziomu tych aplikacji. Użytkownicy nie muszą już wykonywać tych samych czynności w kilku aplikacjach, co znacznie przyczynia się do usprawnienia procesów księgowych oraz minimalizacji ryzyka powstania błędów. Połączenie między systemami jest w pełni bezpieczne – odbywa się z wykorzystaniem certyfikatu bezpieczeństwa, który umożliwia automatyczną wymianę danych.
Moduł Prawny umożliwia zarządzanie wybranymi dokumentami w formacie elektronicznym na wszystkich etapach ich tworzenia i podpisywania. W zależności od uprawnień użytkownik może zarządzać dokumentacją w wersji roboczej, w wersjach do podpisu, a po ostatecznej autoryzacji ma dostęp do dokumentów w wersjach wiążących.
Źródło: Bank BPH