PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaNationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową wokół zawodu doradcy ubezpieczeniowego

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową wokół zawodu doradcy ubezpieczeniowego

Ubezpieczenia 29.09.2020 (16:21) informacja prasowa
Ubezpieczenia

„O pracy Doradcy Ubezpieczeniowego mówimy wprost” – pod tym hasłem firma Nationale-Nederlanden rozpoczęła nową kampanią rekrutacyjno-wizerunkową skierowaną do osób zainteresowanych pracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego. Ubezpieczyciel nie tylko chce pozyskać do swojej sieci nowych kandydatów, ale także edukować i zwalczać nieprzychylne zawodowi stereotypy. Ambasadorami akcji zostali doradcy ubezpieczeniowi związani z Nationale-Nederlanden.

fot. Shutterstock

– Celem przygotowanych przez nas działań jest obalenie mitów na temat zawodu doradcy ubezpieczeniowego i pokazanie różnych aspektów tej pracy – nie tylko dobrych stron, ale także trudności z nią związanych. Mamy nadzieję, że transparentna komunikacja pozwoli nakreślić specyfikę pracy w tym zawodzie i skłoni zarówno osoby zdobywające pierwsze doświadczenie w sprzedaży, jak i te posiadające już pewne kompetencje w tym zakresie do zaaplikowania do naszej firmy – mówi Aleksandra Stasiak, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy z Nationale-Nederlanden. – Pomimo że obecnie na rynku pracy pojawiły się pewne zawirowania spowodowane pandemią COVID-19, w Nationale-Nederlanden jesteśmy gotowi i otwarci, aby pozyskać do naszej sieci sprzedaży nowe talenty – dodaje.

Zaplanowana przez ubezpieczyciela akcja została rozłożona na dwie tury i obejmie 7 tygodni. Pierwsza z nich rozpoczęła się 23.09 i miała charakter teaserowy. Na specjalnej stronie przygotowanej w ramach kampanii pojawiła się animacja z sondą dotycząca stereotypów związanych z zawodem doradcy ubezpieczeniowego. Na tym etapie autor przedsięwzięcia nie zdradził jednak swojej tożsamości. Kolejna tura to kampania właściwa, podczas której zebrane mity o tym zawodzie zostaną obalone przez ambasadorów marki Nationale-Nederlanden w krótkich materiałach wideo zamieszczonych na landing page’u www.zawoddoradcy.pl. Przygotowane materiały zostaną wykorzystane w kampanii banerowej w internecie, a także w kanałach społecznościowych firmy.

Działaniem wspierającym drugą turę kampanii będzie również rozmowa doradcy Nationale-Nederlanden z Rafałem Gęburą, twórcą kanału na YouTube „7 metrów pod ziemią”. W szczerej rozmowie przedstawiciel firmy zdradzi na czym polega jego praca, jak buduje dobre relacje z klientem, nakreśli również cechy, którymi powinna charakteryzować się osoba aplikująca na to stanowisko. Oprócz współpracy z youtuberem i działań w social mediach, firma planuje udostępnić osobom zaczynającym pracę w tym zawodzie humorystyczny poradnik, a także zaproponować im indywidualne konsultacje z HR Business Parterem lub managerem sprzedaży.

–  Tworząc tę kampanię przyświecała nam idea, aby każdy, kto rozważa pracę w naszej firmie miał pełny dostęp do wiedzy i informacji na temat specyfiki tego zawodu. Zależało nam, aby pokazać prawdziwe oblicze jego reprezentantów i wyeksponować cechy, którymi wyróżniają się właśnie te osoby. Nie byłoby to możliwe bez zobrazowania historii ludzi, którzy na co dzień mierzą się z tymi zadaniami. Mamy nadzieję, że dzięki podjętym działaniom, uda nam się pokazać, że doradca ubezpieczeniowy to osoba ceniąca pracę z drugim człowiekiem, troszcząca się o jego zdrowie i bezpieczeństwo, ale także ktoś, kto może czerpać dużą satysfakcję z dobrze wykonanej pracy. Właśnie na osobach reprezentujących taką filozofię pracy, zgodną z wizją marki, najbardziej nam zależy. Chcemy, aby nasi klienci mogli liczyć na wsparcie i opiekę profesjonalistów, którzy zapewnią im kompleksową ochronę – podkreśla Aleksandra Stasiak.

Video z ambasadorami kampanii: https://www.youtube.com/c/NationaleNederlandenPolska

Link do landing page kampanii: https://www.zawoddoradca.pl/

Źródło: Nationale-Nederlanden

2020-09-29
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nadchodzą zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim. Wypchnie to część osób do szarej strefy pożyczkowej
11.12.2025 (05:26) – informacja prasowa

Nadchodzą zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim. Wypchnie to część osób do szarej strefy pożyczkowej

Trwa opiniowanie projektu ustawy o kredycie konsumenckim, który przygotował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów …

a 0 Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu turystycznym Moja Podróż
11.12.2025 (05:24) – informacja prasowa

Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu turystycznym Moja Podróż

Najważniejsze z nich to podwyższenie sum ubezpieczenia dla kosztów leczenia za granicą bez wzrostu składki, dłuższy …

a 0 VeloBank finansuje inwestycję mieszkaniową na Ursynowie
11.12.2025 (05:22) – informacja prasowa

VeloBank finansuje inwestycję mieszkaniową na Ursynowie

VeloBank podpisał dwie umowy kredytowe o łącznej wartości 170 mln zł na wsparcie inwestycji deweloperskiej ale!KEN. …

a 0 Uniqa wprowadza jednoczesne wyliczenie składki ubezpieczenia domu i pojazdu
11.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Uniqa wprowadza jednoczesne wyliczenie składki ubezpieczenia domu i pojazdu

UNIQA udostępniła nowe rozwiązanie online: możliwość równoczesnego wyliczenia składki za ubezpieczenie …

a 0 Sądy wyraźnie przyspieszyły. Coraz sprawniej obsługują sprawy frankowiczów
11.12.2025 (05:16) – informacja prasowa

Sądy wyraźnie przyspieszyły. Coraz sprawniej obsługują sprawy frankowiczów

Sądy okręgowe coraz szybciej rozstrzygają spory frankowe. W trzech pierwszych kwartałach br. załatwiono w nich ok. …

a 0 PKO BP podpisał z Policją porozumienie o współpracy dotyczące szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa
11.12.2025 (05:14) – informacja prasowa

PKO BP podpisał z Policją porozumienie o współpracy dotyczące szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa

PKO Bank Polski oraz Policja podpisały porozumienie o współpracy, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa …

PRNews.pl

Zobacz również

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

mBank uruchamia w aplikacji funkcję „Włącz blokadę…

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

W trzecim kwartale 2025 roku liczba kart…

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Liczba kart debetowych w Polsce nieustannie rośnie.…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców