Reebok powierzył Neolit Media zadanie przeprowadzenia oraz skoordynowania dodatkowych działań reklamowych w ramach kampanii "I am what I am".
Pierwszym i jednocześnie najważniejszym zadaniem było zorganizowanie w maju kampanii autobusowej. Przez cały miesiąc wybrane warszawskie autobusy reklamowały Reeboka. Oklejono powierzchnie boczne oraz tylną wraz z szybami. Z racji swojego testowego charakteru, akcja na razie skoncentrowała się na stolicy.
Neolit Media nie wykluczył, że w przypadku wysokiej efektywności, takie działania zostaną rozszerzone na inne miasta w Polsce. Media zakupił dom mediowy Optimum OMD.
Ta kampania jest niezwykle istotna dla Neolit Media – wskazuje przecież na rozwój i ewolucję firmy oraz nieustanne pogłębianie naszej oferty – podkreśla Piotr Jeziorowski, Dyrektor Zarządzający Neolit Media. Reklama moblina to doskonały środek przekazu: widowiskowy, zauważalny, efektywny i naturalnie wkomponowujący się w miejskie środowisko. Taki, który przyniesie naszym Klientom największe korzyści. Neolit Media konsekwentnie skupia się na najbardziej niestandardowych akcjach promocyjnych: teraz, obok megaformatów i reklam w 3D, możemy także zaproponować tzw. transit advertising.
Kolejnym wspólnym osiągnięciem Reeboka i Neoli Media jest nowa ekspozycja, która zawisła w Krakowie, na zabytkowej kamienicy przy ulicy Krakowskiej 29. Nowy produkt Neolit Media łączy w sobie nowoczesność, ekspresję i wyrazistość reklamy Reeboka, która w bardzo dobry sposób współgra w charakterem zabytkowego miasta.
Jest to kolejny dowód na to, że współczesne nośniki reklamowe nie tylko doskonale wkomponowują się w przestrzeń miejską, ale niejednokrotnie poprawiają estetykę lokalizacji. – mówi Piotr Jeziorowski.
Od początku kwietnia, czyli od momentu zainicjowania wspólnej kampanii outdoorowej, nośniki reklamowe pojawiły się już w 7 największych polskich miastach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego i samochodowego.