Amerykańskie wydanie magazynu Forbes ogłosiło wyniki rankingu World’s Best Banks 2020. Nest Bank znalazł się w zestawieniu po raz drugi i zajął pierwsze miejsce wśród polskich banków.
The World’s Best Banks to ranking opracowany przez magazyn „Forbes” we współpracy z międzynarodową firmą badawczą Statista. W ramach projektu przebadano pond 40 tys. klientów z całego świata. Celem badania było sprawdzenie poziomu ich zadowolenia ze współpracy z bankami. Banki z całego świata zostały ocenione pod względem ogólnej satysfakcji klientów i kluczowych atrybutów, takich jak zaufanie, opłaty, usługi cyfrowe i doradztwo finansowe.
W ubiegłorocznej edycji rankingu Nest Bank został uwzględniony po raz pierwszy i zajął 2. miejsce na polskim rynku. W tegorocznej edycji rankingu Nest Bank wyprzedził 14 banków i został nr. 1 w Polsce.
Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu jest dla nas ogromnym zaszczytem. Wkładamy wiele pracy, aby być bankiem najlepiej ocenianym przez klientów. Przede wszystkim skupiamy się na tym, aby nasze rozwiązania były proste i użyteczne dla klienta. Wciąż usprawniamy procesy, dzięki czemu klienci mogą u nas nie tylko założyć konto online, ale też uzyskać decyzję kredytową przez telefon czy płacić przy użyciu telefonu, zegarka lub opaski monitorującej. Dbamy także o to, aby doświadczenie klienta było jak najlepsze – oferujemy pomoc dedykowanych doradców finansów osobistych i doradców kredytowych, których nieustannie szkolimy. Ponadto upraszczamy język materiałów i dokumentów oraz rozwijamy nasze kanały komunikacji, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – mówi Agnieszka Porębska-Kość, członek zarządu Nest Banku.